Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: 28juni gymnastiseren en obstakel training

28juni gymnastiseren en obstakel training

28juni word er een lesdag gehouden in Ruinerwold op Stichting Paarden met Plezier. De thema is gymnastiseren/rechtrichten doormiddel van obstakel en grondwerk.

S'ochtends word er begonnen met het basis gymnastiseren doormiddel van verschillende oefeningen aan de hand. Je leert zien hoe een paard juist beweegt. Je leert het paard naar de juiste houding te vragen zonder dwang.

S'middags word deze houding verder bevorderd door de obstakel training. Je leert het paard zonder dwang en op pure lichaamstaal zelfstandig en met een juist lichaamsgebruik obstakels te nemen als hoge heuvels, sprongetjes, balken enz.
    20sept organiseer ik een alternatieve trec rit. Obstakels die deze middag worden genomen komen terug in de trec rit.

Locatie midden in de bossen en zandverstuivingen van Havelte. Een mooie omgeving met alle obstakels binnen hand bereik.
    Je kan mee doen met eigen paard of met een stichting paard.

Kosten zijn 40euro met stichting paard en 60euro met eigen paard incl. stalling.
    20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: 28juni gymnastiseren en obstakel training

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hile
    20sept organiseer ik een alternatieve trec rit. Obstakels die deze middag worden genomen komen terug in de trec rit.

Locatie midden in de bossen en zandverstuivingen van Havelte. Een mooie omgeving met alle obstakels binnen hand bereik.
    Je kan mee doen met eigen paard of met een stichting paard.

Kosten zijn 40euro met stichting paard en 60euro met eigen paard incl. stalling.
    Kun je met de alternatieve Trec rit ook een paard van de stichting huren of begrijp ik dat verkeerd
    Want dat zo wel heeeeel tempting zijn.....hoewel ik die maandag jarig ben en waarschijnlijk zaterdag mijn verjaardagsvisite over de vloer krijg
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

hm, dat is verleidelijk... Lekker in de buurt een keertje een parcoursje doen met iemand erbij, als voorbereiding voor de trec... Ik denk er eens over.

Dat is een leuk idee. Het is maar 80 km vanaf hier dus dat is nog goed te doen ook. Eens even over denken.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Leuk Roos, kunnen we toch eens samen met de paarden werken

Voor de TREC rit kan je geen stichting paard gebruiken.

Deze dag is niet zozeer een parcoursje af leggen, maar het bewust lichamelijk training van het paard doormiddel van grondwerk en obstakel training.

Elke zaterdag kan er een lesdag worden georganiseerd in thema’s communiceren en gymnastiseren. Bij communiceren gaat het vooral over hoe gebruik je je lichaamstaal waarbij de obstakels de extra uitdaging is.
    Bij gymnastiseren komt ook het lichaamstaal aanbod, maar met meer de nadruk op het lichaamsgebruik van het paard.

Hier de link naar de rit forum http://74.54.169.172/~nhforum/viewto...45ce5bf277bbd3

Ik zie dat ik de prijs verkeerdom heb neer gezet.

Dus 40euro met eigen paard en 60euro met stichting paard.

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Ik had het wel leuk gevonden om te komen maar ben die dag jarig en ik moet familie & vrienden ontvangen. Ik wil met de TREC wel echt komen kijken!
    Groetjes van Els!

Er is nog 1plek vrij. Dus wie mee wil doen, wees er snel bij.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

is het inclusief lunch? of moet je dat zelf meenemen? Heb je wat meer informatie over de begin en eindtijd van de cursus? En mogen er mensen meekomen die je helpen met trailerladen, paard verzorgen en die meekijken bij de cursus?
    Ik neem namelijk graag iemand mee.

Ik heb mezelf bij deze (via pb dan) aangemeld. Ik zou ook graag willen weten wat voor spullen ik mee moet nemen en of ik materiaal mag lenen aangezien ik bv niet in het bezit ben van een kaptoom, om maar wat te zeggen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

is het inclusief lunch? of moet je dat zelf meenemen? Heb je wat meer informatie over de begin en eindtijd van de cursus? En mogen er mensen meekomen die je helpen met trailerladen, paard verzorgen en die meekijken bij de cursus?
    Ik neem namelijk graag iemand mee.

Ik heb mezelf bij deze (via pb dan) aangemeld. Ik zou ook graag willen weten wat voor spullen ik mee moet nemen en of ik materiaal mag lenen aangezien ik bv niet in het bezit ben van een kaptoom, om maar wat te zeggen.

We gaan lekker picknicken in het bos waar we zelf broodjes en drinken mee nemen. Is dus incl lunch.

Neem een leadrope mee, een hoofdstel hebben wij wel voor je en als je zelf een lange dressuurzweep heb graag ook mee nemen.

Voor 5euro mag je iemand mee nemen.

Het begint om 11:00 tot ongeveer 17:00

De lesdag zit vol.

Kijk op mijn site bij agenda voor coomunicatie lesdagen en werken met de neckrope. .

Bladwijzers

Forum Rechten