Wie o wie is er bekend met een holistisch dierenarts in de omgeving van Alkmaar? Ik ben op zoek naar een goede...
Wie o wie is er bekend met een holistisch dierenarts in de omgeving van Alkmaar? Ik ben op zoek naar een goede...
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Er schiet me een naam te binnen: Henk Goosens. Wel eens van gehoord?
Hmmm, nooit van gehoord. Ik ga even googlen...
Ik kan helaas niets over een holistisch dierenarts vinden die Henk Goos(s)en(s) heet...
Iemand nog bekend met http://dier.jyoti.nl/???
Inderdaad Henk Goosens gevonden bij Bokt!
Daar kwam ook dat nr. vandaan. Vond hem niet in het telefoonboek, want ik weet waar hij woont. Vreemd, maar misschien heb ik niet goed gezocht of z'n naam verkeerd.
Hij is een dierenarts die verder kijkt dan alleen de plaatselijke symptomen. Vriendin van mij heeft van haar paard een haaranalyse laten doen wegens een soort raspachtige problemen en daar kwam een voeradvies uit waar haar paard echt profijt van heeft gehad.
Zelf geen ervaringen met hem.
Jazeker, dat is ene goeie!Oorspronkelijk Geplaatst door Nienie
May the horse be with you!
Sabine de Kok!!
Is dierenarts, holistisch dierenarts, ostheopaat, chiropractor en ze communiceert met dieren.
Monty wordt nu door haar behandeld en ben er meer dan tevreden over!
Mijn afweging om voor haar te kiezen is dat ze een heel compleet totaalbeeld geeft van je paard! ( dus als hij bijv. emotionele problemen heeft wat zich uit in fysieke dan lost zij alles op).
Ze zit volgens mij in Landsmeer maar komt ook naar Limmen voor Monty en inmiddels wat andere paarden op stal.
gr. AnneMarie
Die website legde mijn hele pc plat, bekeken met Mozilla, Firefox!Oorspronkelijk Geplaatst door Nienie
Wie is de persoon hierachter?
Jullie bedoelen ene meneer Goosens die ook in de buurt van de Beemster behandeld?
Ik ken hem zelf niet, maar weet wel van mensen die goede ervaringen met hem hebben en anderen die het allemaal maar wazig vonden.
Sabine de Kok heb ik zelf een mindere ervaring mee, stalgenoten van me zijn wel erg tevreden over haar.
Ik heb zelf het liefst Steffi van der Laarse, maar zij neemt dacht ik geen of zeer weinig nieuwe klanten aan.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
@Lila, Henk Goossens zit toch ergens bij jouw stalletje in de buurt ? Ik ben wel eens met iemand mee geweest die er met zijn paard naartoe ging, maar ik zou er niet snel met mijn eigen paarden naartoe gaan. Ik vond het ook erg wazig. Bovendien hadden bijna alle paarden die die dag behandeld werden dezelfde klacht en kregen ook hetzelfde medicijn mee waarop niet vermeld staat wat het is of wat er in zit. Daar hou ik niet zo van.
@Nienie, Jyoti is de mevrouw waar onze gezamelijke vriendin stage gelopen heeft !!
Geef mij van alle alternatieven maar Erik Laarakker. Van de week weer heen geweest en het gaat nu weer toppie met mijn First. Kreeg gisteravond van mijn zus een foto gemaild waarop First jolig bokkend door de wei ging. Lange tijd niet gezien !
Klopt! En wat wonen ze daar prachtig, wow, wat een boerderij.
Bladwijzers