Is er iets handigs wat je kunt gebruiken als je je paard niet meer brok wilt geven, maar toch af en toe iets nodig hebt om een supplement in te doen?
Is grasbrok een optie?
Is er iets handigs wat je kunt gebruiken als je je paard niet meer brok wilt geven, maar toch af en toe iets nodig hebt om een supplement in te doen?
Is grasbrok een optie?
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Ik gebruik idd grasbrok die ik als er een poedertje in moet een beetje nat maak of wat olie onder meng. Ik gebruik grasbrok van Equifyt
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Gekookt lijnzaad met weinig slijm? Klein beetje nat hooi in een bakje of emmer?
Ik geef het wel gewoon over de Safe&Sound, maar daar krijgen beide een symbolische hoeveelheid van. Ongeveer 100 gr per dag!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Het ligt eraan wat de samenstelling van je supplement is ( poeder of vloeibaar).
1. Klein beetje slobber aanmaken
2. Op een bruine boterham ( dubbelvouwen)
3. Met een banaan ( in de poeder dippen)
4. Flink stuk appel (kuiltje in maken)
5. Met een handje biks of muesli
enzovoorts..
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Zijn zemelen dan geen optie? Die gebruik ik om groene leem en olijfolie te voeren.
Ja idd zemelen doe ik ook wel bij Whoopie vindt ze lekker (snap ik niet zit weinig smaak aan).
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bedankt voor de tips zover!
Het gaat om poeders.
De summerfit koeken lijken me ideaal voor paarden op het land, maar het gaat mij niet zozeer om vitaminen.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
oplossen in water, opzuigen met een (goed schoongemaakte, oude) wormenspuit, en in de mond doen![]()
Werkt prima, én je weet zeker dat alles naar binnen is gegaan.
Groetjes, Lacuna
Leuke men-pony zoekt verzorgster => http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=18477
<!-- m -->http://www.begeleidendhorsemanship.tk<!-- m -->
ik kocht bij de appotheek gewoon spuitjes voor het magische bedrag van 10 eurocentmisschien zijn ze nu iets duurder maar goed.
die van mij krijgen een heel klein handje biologische brokjes en daar meng ik evt suplementen door heen.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik denk niet dat spuiten onze partnership ten goede komen.
Ze kan zo verontwaardigd doen als ik met een spuit aan kom en ook nog lang daarna.
Wat zijn dat voor biologische brokjes?
Heb ik het goed gelezen dat je geen zemelen moet geven op het moment dat je paard dunne mest heeft?
Hihi, Kate komt spuitjes gewoon halen hoor. Beetje water met honing erin en die dagelijks geven, dan is een spuitje namelijk al snel iets goeds.
Nog een simpele (wel iets tijdrovend) misschien, hooi in korte stukjes knippen van een cm of 2, nat maken en poeders erover. Desnoods natmaken met een beetje honingwater.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Is ze dan niet extra beledigd als het een keer niet iets lekkers is?Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
Bedankt voor de tips allemaal!
Bladwijzers