Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 112

Topic: Interesse in een alternatieve TREK rit?

Interesse in een alternatieve TREK rit?

Ik heb het idee om op de veluwe een alternatieve TREK rit te gaan organiseren. Dat betekent dus een rit van ongeveer 4uur in een zeer mooie en gevarieerde omgeving met verschillende natuurlijk hindernissen waar punten op te halen zijn.

De bedoeling is dat het echt voor NH mensen is om te testen hoe je relatie met je paard is. De verschillende onderdeling om behendigheid, controle, kracht, samenwerking enz.
    In de omgeving waar ik het wil doen zijn al veel natuurlijke hindernissen die een echte uitdaging zijn. Op de bredere padden zullen andere obstakels worden gemaakt, maar de bedoeling is het zo dicht mogelijk bij de natuur te houden. Geeft je ook weer inzicht wat je buiten de bak voor leuke dingen je met je paard kan doen dan enkel lange afstand te rijden.

De tijd speelt geen rol zodat je lekker kan genieten van de natuur. De punten zijn te halen op de obstakels waar alles aan bod komt wat je buiten kan tegen komen.

Zijn er mensen die het leuk vinden om dit te doen?
    20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: Interesse in een alternatieve TREK rit?

YAH!!! Ik! (*kan je gedachten lezen ofzo )
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

haha, nee.

Ik was zelf gisteren lekker aan het buitenrijden en verschillende obstakels aan het nemen dat ik dacht dat is leuk.

Er is veel reactie, dus denk dat ik het inderdaad ga organiseren. Ga kijken of ik volgende week de zelfde rit kan maken om alles in kaart te brengen. Zou ook leuk zijn als we ergens in het bos konden pauzeren om daarna met z'n allen terug te rijden naar de trailers.

Vrijwilligers kan ik ook wel goed gebruiken. Is er iemand die in elspeet of omsteken woont zodat we samen de rit kunnen uitstippelen enz.
    20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

is het verplicht de hindernissen vanaf de grond te nemen? of mag dat ook met grondwerk...
    In het laatste geval zou het misschien kunnen dat ik het gokje waag met mn paard

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    is het verplicht de hindernissen vanaf de grond te nemen? of mag dat ook met grondwerk...
    In het laatste geval zou het misschien kunnen dat ik het gokje waag met mn paard
    Verplicht??? nee joh! Het is toch een alternatieve rit! Het is juist leuk om dit met Savvy mensen te kunnen ervaren, dan is er juist ruimte om dingen op n 'goede manier' op te pakken, en je relatie te verbeteren met je paard.

Een paar weekenden terug was er een cross country wedstrijd in het crossbos waar ik normaal met Sunny kwam, het lijkt me juist onwijs gaaf om dit juist met savvy te kunnen doen

Ik wil graag helpen wat te organiseren of te plannen, maar woon helaas niet in de buurt van Elspeet. Zou graag mee uitstippelen!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik zou het geweldig vinden om mee te doen! Hangt wel van Kings comditie af en van zijn trailer angst. Ga binnenkort met de trailer op pad, als hij dat goed doorstaat zou ik misschien wel mee kunnen doen.
    Als je zegt een rit van 4 uur, bedoel je dan 4 uur als je een aardig tempo hebt, of 4 uur als je op je gemakje alles doet?

Dit lijkt me helemaal TOP!
    Ik wil graag meedoen. Dit is nog leuker dan een playday!
    Wanneer ligt het in de planning?

Dit lijkt me heel voorzichtig best heel leuk, als u begrijpt wat ik bedoel.

May the horse be with you!

Ik quote Karianne. Zou ik heeeeeeeel gaaaaaf vinden. Met alle ruimte voor de wensen van Poca.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Samen rijden?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. En stoppen en afstappen bij stress en al dat soort logisch dingen, jaaaaaaaaaaa.
    www.innerfeeling.nl

Done deal !

BIGGEST SMILE IN THE WORLD
    www.innerfeeling.nl

(apart dat ik offline ben?)

Haaaa gezellie!!!!!!!!

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten