Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Clinic werken aan de hand 25 mei

Clinic werken aan de hand 25 mei

Voor Tessa plaats ik:

Hoi allemaal,

Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de clinic ‘Werk aan de hand: verzameling’ op 25 mei in Barsingerhorn. Als je graag mee wilt doen, maar je nog niet helemaal aan verzameling toe bent met je paard, kan hier in de praktijkles rekening mee gehouden worden. Ik hoor het graag als je vragen hebt en/of je wilt aanmelden.

Als je mensen kent die mogelijk ook interesse hebben in deze activiteiten, zou je deze email dan naar hen willen doorsturen?

Mocht je geen interesse hebben in deze informatie en dit soort emails daarom niet meer willen ontvangen, dan hoor ik dat uiteraard ook graag en zal ik je uit mijn verzendlijst halen.

Groetjes,

Tessa

Clinic “Werk aan de Hand: verzameling”

Datum: Zondag 25 mei
    Tijd: 11.00-ca. 16.30 u
    Kosten: € 82,50 p.p. met paard, € 32,50 p.p. zonder paard

Deze clinic is bedoeld als vervolg op de clinics “Werk aan de Hand” en wordt gegeven door mijn instructeur Bas de Recht (zie ook http://www.doma-artistica.nl).
    Door zijgangen aan de hand is je paard sterk, soepel en handig met zijn lichaam geworden: het voldoet het aan de voorwaarden om verder naar verzameling toe te werken. Verzameling is echte krachttraining voor je paard, en helpt hem verder in het bewegingspatroon waarmee hij ruitergewicht op een gezonde manier kan dragen. In deze clinic leer je oefeningen en technieken die je paard voorbereiden op verzamelde bewegingen zoals piaffe.

De clinic bestaat uit een theorieles, film met demonstratie door Bas en praktijklessen (met paard dus) aan 3 of 4 groepjes van 2. Deelname met paard kost 82,50 euro en zonder paard 32,50 euro; deze prijzen zijn inclusief lunch, koffie en thee.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: Clinic werken aan de hand 25 mei

Barsingerhorn waar ligt dat ergens??
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Noord Holland, http://www.routenet.nl

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sammy
    Noord Holland, http://www.routenet.nl
    Arghhh, is er iets te doen bij ons om de hoek, letterlijk, kan ik die dag niet!
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

hee (ff off-topic) ben jij ook een lesklant van Tessa dan ?? Wat leuk, ik ook al jaren. Ze heeft me wel gevraagd om mee te doen met First om samen met Bas even verder te oefenen aan mijn piaffe, maar ik ben er nog niet uit. Ben laatst met ons jonge draakje al 2x naar David De Wispelaere geweest om te lessen en morgen weer les van Tessa. Moet soms effe het huissie bij 't schuurtje houden Ga jij wel ??

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Nog meer offtopic:
    Marlies... ik lees in je vorige post piaffe met First! Dat betekent dat het na alle been/voetproblemen echt héél goed gaat met je hem?!! Wat FIJN om te lezen!!!

Bladwijzers

Forum Rechten