Ik wil misschien gaan kijken en ben eigenlijk wel benieuwd: doen er mensen van hier mee aan de cursus van Karen Rohlf in juni?
Ik wil misschien gaan kijken en ben eigenlijk wel benieuwd: doen er mensen van hier mee aan de cursus van Karen Rohlf in juni?
JAAAAA ik en Marie Claire komen met twee paarden vanuit frankrijk om mee te doen
Ik heb er nu al bere zin in!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ooooowh ja, dat is waar ook, dat had je al eens gezegd!
Gaaf man!!!!
Bedenk ik me nu ineens: is het hierbij net als met cursussen van Eddy dat je tegen gereduceerd tarief een toeschouwer mee mag nemen?????![]()
geen idee
voorzover ik weet is het 30 euro per dag en stond dat ook op mijn inschrijf formulier...daarop stond zelfs 30/40 euro per dag....dus ik denk het niet.
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Wat is het nou, 30 of 40 euro?
Op de site van Eddy kan ik er ook al niks over vinden...
voor zover ik weet 30 euro... en je moet je opgeven via de mail omdat er al een grote groep toeschouwers is volgens mij....
Ik ga ook maar eens een mail sturen naar Eddy.................
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik sta 2e op de reservelijst, dus als er 2 uitvallen doe ik mee.
En anders kijk ik...
May the horse be with you!
Das best spannend Mafhaf. Moet ik nou gaan duimen dat er twee uitvallen? Maar niet doen he, voor die mensen zo sneu.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ah, het wordt dus gezellig druk, leuk!
Nu nog even bedenken of ik het ga volhouden om 3 dagen te zitten kijken en luisteren...
Ik kom ook kijken en het is 30 €
Nathalie komt ook met Lolita en baby Huppeltje om deel te nemen.
Als mijn paardje ok is wil ik wel eens mee doen aan de horsemandagen vooraf. Aangezien ik pas level 2 behaalde deze winter en mijn madammeke effe mank stond heb ik nog veel te leren.
keep it fun!
Ooh da's wel heel erg aantrekkelijk om 'even' te gaan kijken.. tenminste, als ik met iemand mee zou kunnen rijden, want ik denk dat het een dure hahaha word als ik daar met trein/bus heen ga (waar zijn de engeltjes-smilies gebleven als je ze nodig hebt? De enige die bij mijn smekende gezicht in de buurt komt is deze)
Je moet wel even naar Marieke een mailtje sturen of het nog kan want ze beperken ook het aantal toeschouwers.
keep it fun!
Grrrrr op de Parelli site staat dat de cursus VOL zit, ook voor de toesschouwers!
Ben ik mooi te laat.![]()
Bladwijzers