Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Hoelang oefenen?

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Hoelang oefenen?

Ik was vanavond heerlijk aan het grondwerken. Ik doe dit zo af en toe een keer, als Regiel een dag niet onder het zadel loopt.
    Ik doe het meestal een kwartier tot een half uur, zeker als het super goed gaat, zoals vandaag ben ik zo klaar.
    Hoelang zijn jullie altijd aan het grondwerken? Of nemenjullie je van te voren vor waar je op gaat oefenen, en als dat goed gaat dan stoppen?

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: Hoelang oefenen?

meestal bedenk ik van te voren wat ik ga doen en als het goed gaat doe ik nog een paar oefeningen bij, meestal ben ik toch wel een uur bezig, ooit zelfs 3 uur en die dag hebben we ons samen suppergoed geamuseerd, we hadden nog kunnen doorgaan maar ik ben toch maar gestopt om goed te kunnen afsluiten.

Re: Hoelang oefenen?

Hangt er inderdaad helemaal vanaf hoe het gaat.
    Soms als ik iets nieuws ga proberen kan het wat langer duren voordat ik stop, ik wil wel op een positieve manier eindigen.
    Soms als ik wat meer dingen herhaal maar dan wat sneller of net effe anders vraag, ben ik met 10 minuten wel klaar. Krijg ik bij iets nieuws of heel moeilijks een mooi groot kado (al is het na 5 minuten) dan is het klaar voor die dag. Zeer wisselend dus.

May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten