Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Schrikdraad

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Schrikdraad

Ik heb met spoed schrikdraad nodig, na dat ik onwijs geschrokken ben (paard in het prikkeldraad vinden) zie ik ze regelmatig over het prikkeldraad heen eten. Mijn exceem deken is er al kapot door en die moet zo snel mogelijk weer op.

Wat voor schrikdraad apparaat heb ik nodig? Het is een weilandje van ongeveer een kwart hectare, exacte maten komen vanavond. Kan je het makkelijk aansluiten ect?

Iemand.. advies.. spoed..
    Dank

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Re: Schrikdraad

ik denk dat je best naar een boerenbond ofzo gaat bij jou in de buurt als je wil dat alles héél snel gaat!
    welk apparaat je nodig hebt hangt veel af van hoeveel meter draad je hebt... en er is nog een verschil tussen een vast apparaat of een verplaatsbaar... En dan is er nog verschil in het aantal ampere... je hebt er van 12 A maar ook van 9 A...

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Je kan kiezen voor een apparaat op batterij of op netstroom, schrikdraad of lint.
    http://www.agradi.nl/informatie/Vraagba ... frastering hier vind je ook meer info, even snuffelen op i-net doet wonderen.

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Je kan kiezen voor een apparaat op batterij of op netstroom, schrikdraad of lint.
    http://www.agradi.nl/informatie/Vraagba ... frastering hier vind je ook meer info, even snuffelen op i-net doet wonderen.
    Bedankt! Naar zo'n site was ik opzoek!

Bladwijzers

Forum Rechten