Ik heb al een aantal boeken gelezen. Maar was erg onder de indruk van:
Grondwerk met paarden, van spelen tot gymnastiseren
door Inge Teblick
Ik zoek eigenlijk een boek wat een beetje er over doorgaat. Weet iemand een soort van gevolg?
Ik heb al een aantal boeken gelezen. Maar was erg onder de indruk van:
Grondwerk met paarden, van spelen tot gymnastiseren
door Inge Teblick
Ik zoek eigenlijk een boek wat een beetje er over doorgaat. Weet iemand een soort van gevolg?
www.HorseInspiration.nl
Ik heb het boek zelf ook gelezen, idd een goed boek.
Zo ver ik weet is er geen gevolg op het boek van de zelfde schrijver.
Als je boeken zoekt die meer op bepaalde aspecten door gaan die Inge Teblick beschrijft zou je mischien meer richting de bepaalde methode moeten zoeken die er bij hoort.
Tja dat is het nou juist. Ik wil niet 1 bepaalde methode volgen. Wil gewoon overal wat uit pikken.
Ik heb nog niet echt een boek gevonden waar meer dan de basis word uitgelegd.
www.HorseInspiration.nl
Én daarvoor moet je je dus (tijdelijk) toeleggen op een methode. Ik vraag me af wat er zo erg is om je (tijdelijk) tot een methode te wenden. Intensief volgen lijkt mij leerzamer dan alleen wat snabbelen. En je kan meerdere methodes intensief volgen hoor. Misschien om en om, maar wat je in je rugzak hebt van een andere (eerdere) methode verleer en vergeet je echt niet zomaar. Tijd om deze uitspraak los te laten?Oorspronkelijk Geplaatst door Karin van Rooijen
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Ik ben uiteraad al bezig met verschillende methodens. Ben nu bezig Met parelli level 1 en 2. Heb het dvd pakket.Oorspronkelijk Geplaatst door Nienie
Poosje geleden heb ik veel over emiel voest gelezen. Persoonlijk vind ik nevzorov ook erg interesant over zijn werkwijze.
Dus dat zit wel goed. Maar het ging mij niet om een methode. Maar om een boek dat een soort van vervolg is van Grondwerk met paarden, van spelen tot gymnastiseren
www.HorseInspiration.nl
Bladwijzers