Vandaag was het bijeenkomen geblazen bij Liesbet & familie voor de eerst playdag van het jaar.
De weergoden waren ons goed gezind, zon, wind en over de regen zwijgen we eventjes
Stipt om 10 u. zag ik een bekende prins en twee kleine shetten, hier is't.
Er volgde een vriendelijke ontvangst door de gastheer van dienst![]()
In de verte zag ik Liebet en haar kids en een tot nog toe onbekend meisje, het bleek Lies te zijn
Liesbet had prachtig werk geleverd, een piste vol met opdrachten. Dit kan niet anders dan leerzaam worden.
Vermists ik zonder paard ben kan ik rustig leren door te kijken.
De rest van de Belgskes stroomt binnen, spijtig genoeg waren er ook enkele ongewilde afwezigen![]()
Kim (zonder het pipi paard), Katrien met Misha (en Leki), Sylvia en Dirk met Mickey en Ollie (en Thibo) en last but not least Nathalie met Lollita en Huppeltje of zeg maar Huppel.
Ondertussen krijgen alle paardloze een professioneel gemaakt juryformulier.
Iedereen gaat aan de slag en ik mag Katrien en Misha beoordelen.
Katrien en Misha slagen met glans en wimpel op alle proeven en krijgen van mij een super Savy label.
Alle paarden waren en voorbeeldig getrainde viervoeters.
Tijdens de special act werd dat duidelijk. Een enorm grote kleurrijke doek werd bovengehaald.
Neen, hier gaat nooit een paard onder maar...Amir, Bollie en Whoepie gaven het voorbeeld en de rest volgde. Een voor een werden de paarden ingepakt. Wonderbaar.
Tijdens de lekkere broodjeslunch was een kleine Parelli kledingshow en volgde er een discusie over de kwaliteit van de kledingsstukken.
Een ongewilde kennismaking tussen Mickey, Amir, Bollie en Whoepie liep goed af.
Daarna begon iedereen zich klaar te maken voor de wandeling. Sylvia en Ollie waren het slachtoffer van de opening der hemelsluizen.
Voor mij zat de playdag erop, het was een fijn weerzien met iedereen en een prettige kennismaking met Lies.
Een playdag is toch altijd een moment van inspiratie opdoen, kletsen en nieuwe mensen leren kennen.
Nogmaal bedankt aan onze gastfamilie van de dag.
Hopelijk wordt mijn verslagje nog aangevuld door de ander aanwezigen
Bladwijzers