Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 113

Topic: Grote Forum Verhuizing komend weekend

  1. #1
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Dit weekend (3 en 4 mei) gaat het forum overgezet worden naar een betaalde server.

    Een forum verhuis je niet met 'copy - paste', daar komt wat meer bij kijken (gelukkig weet Onno wel hoe het moet )
    Dit betekent dat het forum zaterdag ochtend offline gehaald zal worden en op de nieuwe locatie wordt geïnstalleerd.

    De verwachting is dat het ongeveer 2 dagen gaat duren voor het forum weer helemaal goed functioneert.
    Je zult automatisch doorgelink worden naar de nieuwe locatie, zodra het forum weer draait.

    Het is nog niet zeker of de huidige url (savvyserver.canonno.com/nh/forum) straks ook nog werkt, dus als je plaatjes e.d. geüpload hebt naar het forum en ergens anders bekijkt, dan zullen deze het waarschijnlijk niet meer doen.

    Sterkte alvast komend weekend Ik hoop dat het mooi weer wordt en iedereen lekker de hele dag bij/op z'n paarden gaat zitten
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #2

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Het wordt PRACHTIG weer dus dat komt goed uit.

    Bedankt voor je inspanningen om het nog beter te krijgen hier.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Nou, gelukkig moet ik gewoon het hele weekend gaan werken. Alleen wordt mijn ochtend ritueel "ontbijt met forum" dan wel danig verstoord

    succes met de onderhouds werken jullie!

  4. #4
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Super Evi!
    We wachten het rustig af!

  5. #5
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Heerlijk! Het zal wel even buffelen worden voor jullie beiden, maar dan heb je wel een forum wat gewoon doet wat het moet doen!

    Succes!!!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  6. #6
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    dus als je plaatjes e.d. geüpload hebt naar het forum en ergens anders bekijkt, dan zullen deze het waarschijnlijk niet meer doen.
    Kan je dit voor een blondje zoals ik even toelichten? Foto's uit "mijn album" bijvoorbeeld? Filmpjes van YouTube? Bedoel je die dingen? Want dan ga ik nog efkes een poging doen tot opslaan!
    Veel succes Onno!! You can do it!

  7. #7
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    dus als je plaatjes e.d. geüpload hebt naar het forum en ergens anders bekijkt, dan zullen deze het waarschijnlijk niet meer doen.
    Kan je dit voor een blondje zoals ik even toelichten? Foto's uit "mijn album" bijvoorbeeld? Filmpjes van YouTube? Bedoel je die dingen? Want dan ga ik nog efkes een poging doen tot opslaan!
    Veel succes Onno!! You can do it!
    Nee nee, foto's die je als bijlage hebt ge-upload en vervolgens op een andere plaats hebt ge]/images/smilies/wink_smile.gif[/img]) De bijlages zelf gaan gewoon mee hoor, dus daar gebeurt niets mee.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  8. #8
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    okee, thanks, nu snap ik 'm!

  9. #9
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Beste mensen,

    Even een belangrijke wijziging op wat eerder gezegd is: [size=99px]Huidige attachments en uploads zullen niet bewaard blijven![/size]

    Na verder kijken, blijken deze bestanden een dusdanige hoeveelheid data in te nemen, dat het niet te doen is om dat mee te nemen.
    Ze zullen voor mensen die ze graag nog elders willen bewaren, nog even beschikbaar blijven op het huidige adres, maar niet heel lang. Ongeveer anderhalve week.

    Daarna zullen mensen plaatjes op een externe host moeten neerzetten. Denk aan imageshack, mijnalbum, youtube.

    Groet,
    Onno
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  10. #10

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Wat betekent dat nou concreet? Dat alle filmpjes en foto's die tot nu gepost zijn, in het a.s. forum verdwenen zijn?
    En hoe gaat dat in de toekomst dan? Hebben jullie dan toch nog zo'n beperkte serverruimte ?
    Naar welke provider gaan jullie eigenlijk verhuizen?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  11. #11

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Door hoe de vorige provider met grote hoeveelheden data omging, hebben we per direct besloten om het forum op een andere host te gooien. Deze lijkt beter ingericht op grote sites en grote hoeveelheden data-verkeer.

    Het nadeel is dat alle posts sinds de verhuizing weg zijn. Dat zijn dus alle posts van maandag, dinsdag en woensdag. Helaas maar waar.
    Daar komen jullie vast overheen

    Hier moet nu alles weer draaien zoals het was. Laat problemen ajb hier weten

    Groet,
    Onno

  12. #12

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Wow.... zijn jullie al weer weg bij Budgethosting?

    ik zag vanmiddag nog wel dat alle plaatjes van de bovenbalk weg waren en was verbaasd dat ik vannacht opnieuw moest inloggen.Jammer dat de posten van de laatste dagen verloren zijn gegaan maar, idd, daar komen we wel over heen. Morgen weer een nieuwe dag!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  13. #13
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    ik wou net komen posten da'k gezien had dat er een deel foto's en post weg zijn... maar het is blijkbaar dus normaal... komen we idd wel overheen!

  14. #14

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    ik moet telkens opnieuw inloggen, klopt dat?

  15. #15
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Nee dat klopt niet... Probeer eens je cookies en je buffer (temporary internet files) leeg te gooien. Hier werkt het wel gewoon.

    Als dat niet werkt, dan ben ik even benieuwd naar welke link jij in de adresbalk hebt staan en welke browser je gebruikt.
    En of je een foutmelding krijgt.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •