Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 106 tot 113 van de 113

Topic: Grote Forum Verhuizing komend weekend

  1. #106
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    de afgelopen dagen is het forum regelmatig even enkele minuten niet te bereiken... gek... ik krijg dan de melding dat de server offline is of zoiets... even later doet hij het gewoon weer, en hebben mensen ook gewoon gepost. blijkbaar is zo'n melding persoonlijk.
    Als blijkt dat er anderen we gepost hebben in een tijd dat het bij jou offline was geeft dat aan dat er met jouw internetverbinding of met de verbinding van je internetprovider iets niet goed was.
    Het kan natuurlijk ook aan de kant van de server zitten waar het forum gehost is nu, maar dan kan niemand erbij
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  2. #107
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald-
    Die SID in de adresbalk geeft aan dat de site geen cookie opslaat. Dus je zal moeten kijken naar of je wel cookies accepteert. Eventueel kijken of je http://www.nhforum.nl in je sites een trusted site kan maken. die SID (session identification) zorgt namelijk dat het forum weet wie jij bent. Wil je ingelogd blijven bij een volgend bezoek, zal dat in een cookie opgeslagen moeten worden. Ik weet even de standaard instelling van FF niet, maar het zou kunnen dat die te "streng" staat afgesteld tegenwoordig.
    Hieperdepiep hoera!!! Nu staat deze site bij de "altijd cookies accepteren" lijst en is het euvel blijkbaar verholpen!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  3. #108
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Hmmm ik heb http://www.nhforum.nl toegevoegd aan het lijstje van sites waarvan FF altijd cookies moet accepteren, maar het maakt niks uit...
    Als ik kijk onder opties-privacy-cookies tonen dan staan daar ook een paar cookies genoemd bij http://www.nhforum.nl dus het lijkt erop dat hij wel degelijk cookies van het forum bewaart. Toch moet ik elke keer als ik FF afgesloten heb en ik hem weer opnieuw opstart, opnieuw inloggen??????

  4. #109
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Hmmm ik heb http://www.nhforum.nl toegevoegd aan het lijstje van sites waarvan FF altijd cookies moet accepteren, maar het maakt niks uit...
    Als ik kijk onder opties-privacy-cookies tonen dan staan daar ook een paar cookies genoemd bij http://www.nhforum.nl dus het lijkt erop dat hij wel degelijk cookies van het forum bewaart. Toch moet ik elke keer als ik FF afgesloten heb en ik hem weer opnieuw opstart, opnieuw inloggen??????
    Wellicht heb je aanstaan dat FF automatisch je privé gegevens wist als je FF sluit? Dat is een optie binnen FF en kan voor dit euvel zorgen als al het andere inmiddels geprobeerd is, kan je daar nog even naar kijken.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  5. #110
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Nee dat staat niet aan...

  6. #111
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Heeee het werkt weer!
    Wat ik nou precies heb gedaan???? Euh....
    Aangevinkt dat hij informatie die ik invoer op webformulieren moet onthouden (rare is dat hij op het forum wel mijn naam en wachtwoord onthield, maar zoektermen ingevoerd bij bv. marktplaats dan weer niet, en dat deed-ie eerst wel altijd), toen werkte het nog niet, toen heb ik een keer alles laten opruimen en nu werkt het wel??? De logica ontgaat mij enigszins, maar dat geeft niet, het werkt eindelijk weer!!!!

  7. #112
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Grrrrrr computer is uitgeweest, en nu werkt het ineens niet meer???? Moet ik wéér telkens opnieuw inloggen. Terwijl m'n instellingen nog hetzelfde staan.

    Snapt iemand er nog iets van?????

  8. #113

    Re: Grote Forum Verhuizing komend weekend

    Als het nou weer werkt.................... dan je computer NIET meer uitzetten!

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •