Graag had ik me geabonneert op een natural horsemanship magazine, maar helaas vind ik er geen...
Kan iemand me zeggen of er nederlandstalige / engelstalige magazines te vinden zijn?
Sarah.
Graag had ik me geabonneert op een natural horsemanship magazine, maar helaas vind ik er geen...
Kan iemand me zeggen of er nederlandstalige / engelstalige magazines te vinden zijn?
Sarah.
good better best never let it rest until your good is better and your better best
Volgens mij bestaan er geen speciale NH magazines.
Wat wel in de buurt komt, zijn de Amazone en Spiritueel met Paarden. Spiritueel met Paarden is niet op internet te vinden, maar je kunt meer informatie aanvragen via ridaire@hotmail.com. Het verschijnt 4 x per jaar en een abonnement kost 20 euro per jaar.
er zijn wel engelstalige bladen met natural horsemanship te vinden
Ik heb het blad ros
dat lijkt er ook wel beetje op.
verschijnt 1 x in de 2 maand en wat kost weet ik zo niet.
maar er staan nuttige tips in vind ik.
ik vind de amazone ook erg leuk. Er staan áltijd goede, leuke artikelen in over allerlei onderwerpen; natural horsemanship-methodes, bitloos rijden, voer, geneeskrachtige kruiden enz.
Er is een nieuw blad in de maak, Equi Folium. Het eerste nummer moet nog verschijnen, maar hopelijk slaat het aan. Het blad draait om natuurlijk paardhouden en paardrijden en zal ook aandacht besteden aan verschillende trainingsmethoden. Het wordt vooralsnog verspreid via maneges, ruitershops en dergelijke, maar het is ook mogelijk je te abonneren op de digitale of gedrukte versie. Meer info op http://www.equifolium.nl.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
natural horse planet of zoiets is een tijdschrift met enkel artikels over natuurlijk paardrijden, natural horsemanship en natuurlijke huisvesting ed..
Het blad bevat engels- en franstalige artikels. De teksten zijn zo heel moeilijk niet en lezen wel vlot en je krikt er bovendien ook je frans nog eens mee op![]()
Bladwijzers