Je mag mijn lidnummer wel invullen bij 'promotion code' misschien krijg ik dan wel een savvy kadootje, hahaha.![]()
Je mag mijn lidnummer wel invullen bij 'promotion code' misschien krijg ik dan wel een savvy kadootje, hahaha.![]()
Hoi,
Hier nog een lid!
Sinds een tweetal weken ongeveer.
Ik heb al 3 DVD's en een magazine gekregen.
Heb er nog geen spijt van gehad.
Ook de kortingen die je krijgt op al het materiaal enzo, vind ik toch wel de moeite!
Oh ja, vergeten te melden. Ik (TS) ben inmiddels ook lid en ben er blij mee.
Ik dacht eigenlijk dat er 3 gezinsleden bij het abonnement in zaten en als je er meer nodig had dat je dan $4 per extra lid betaald?
Zal niet vaak van toepassing zijn![]()
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Ja, volgens mij klopt dat laatste: zijn de eerste vier mensen bij de prijs inbegrepen.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
ja, dat dacht ik ook.
Ik heb mijn vriend mee opgegeven en heb niets extra moeten betalen.
Bedankt voor de info allemaal!
Eef, helaas, dat las ik te laat, anders wilde ik dat best proberen![]()
Zo, das al veel. *gaat vast bij de brievenbus zitten wachten*Oorspronkelijk Geplaatst door Niky
![]()
Surrender to fun!
Ik wil ook, ik wil ook!
Heb alleen geen creditcard, en vind het nogal wat om er één voor aan te vragen.
Ik begreep dat je ook anders kon betalen, is er iemand die weet hoe dat werkt?
Ik kom er echt niet uit![]()
Always put the relationship first!
Daarvoor moet je even een mailtje sturen naar Parelli UK, dan kun je het gewoon overmaken dacht ik.Oorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Heb er meteen een mailtje uitgegooid in mijn beste engels![]()
Ben benieuwd, bedankt voor de tip!
Always put the relationship first!
Even een wat ouder topic omhoog halen, maar ik wil ook graag savvy club lid worden en heb geen creditcard.
Ik ben dus even benieuwd of het gelukt is via UK? En komen er nog veel extra bankkosten bij om geld over te maken naar de UK?
Mailen moet je naar de UK, maar geld ovemaken naar Amerika. Kwamen tussen de 20 en 25 euro bij geloof ik.
Je hoeft echter maar 10 maanden te betalen, omdat je een jaar ineens betaald.
Vond alles super snel geregeld.
Succes Marleen
Dank je Marleen.
Dat schiet dus niet op als je toch gewoon naar Amerika moet betalen, dan kan ik beter een gratis creditcard aanvragen want dan kan ik gratis betalen.![]()
Ik reageer ook even in dit 'oude' topic.
Ik had Parelli NL een mailtje gestuurd over de Savvy Club en ik kreeg een mail terug waarin ze me vertelden dat als je met creditcard betaald, je ieder moment het lidmaatschap weer stop kunt zetten, omdat je iedere maand betaald.
Maar gaat dit echt zo 'gemakkelijk'? Zijn er hier mensen met ervaringen?
Alvast bedankt!
Ik ben al 3 jaar lid. Heb het nog nooit stop gezet, dus ik zou het niet weten of dat kan![]()
Maar ik betaal iig wel per maand.
Gaat heel makkelijk hoor!
Gewoon je mail niet lezen, als ze dan vragen om de nieuwe expiratiedatum van je creditcard, die niet geven en je bent zo lid af![]()
May the horse be with you!
Bladwijzers