uk@parelli.comOorspronkelijk Geplaatst door willeke
uk@parelli.comOorspronkelijk Geplaatst door willeke
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik had ook een vraagje over de Savvyclub.
Krijg je meteen als je je registreerd via de site ook toegang tot de Savvyclub website?
Ik heb me namelijk wel geregistreerd, maar heb nog geen bevestigingsmail oid aangekregen, ik kan me ook nog niet aanmelden op de savvyclubwebsite.
Ik ben bang dat de registratie niet gelukt is, maar ik durf me ook niet terug aan te melden want ik wil niet dat het geld twee keer van mijn rekening gaat![]()
Ik kreeg echt meteen een mail terug en kon een half uurtje later al op de website.
Stuur anders even een mailtje naar het adres dat Els hierboven neerzette.
Ik heb dus precies hetzelfde, als ik het zo hoor is het dus mislukt. Ik heb een mailtje gestuurd naar bovenstaand email adres. Ben benieuwd en anders schrijf ik mij vrolijk opnieuw in!
Ik heb mij nogmaals ingeschreven en het is gelukt! Nu ben ingelogd als Savvy Club Member, yeah!!
Vorige keer is er dus iets niet goed gegaan.
Ik ben nu een paar maanden lid en vind dat het veel meerwaarde heeft, vooral nu de dollar voor ons zo gunstig staat! Het forum is erg informatief en er staan veel vragen en antwoorden op de hoofdpagina van de site. Er worden nu ook steeds nieuwe videos toegevoegd; sinds gister staan de filmpjes over de eerste 15 (?) maanden van het veulen Smart Seven op de site. Echt een aanrader voor iedereen die een veulen heeft of wilt!
Wieteke
Gaaf, had ik nog niet gezien - ga meteen kijken zodra ik tijd hebOorspronkelijk Geplaatst door Wieteke
![]()
Always Look on the Bright Side of Life!!!
het word echt tijd dat ik ook lid wordt!! Mijn jaarling moet nog zoveel leren en ik kan wel wat voorbeelden en tips gebruiken!Oorspronkelijk Geplaatst door Wieteke
![]()
ik zag het net ook. Was al benieuwd wat ze er allemaal op gingen zetten, maar dit is allemaal van de oude savvy club dvd's, die ik allemaal nog nooit gezien heb. Erg leuk! Ze gaan dus iig allemaal oud materiaal van alle dvd's erop zetten. Ben benieuwd naar welk nieuw materiaal er op kom, vooral omdat er geen levels meer zijn.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Ik kan de filmpjes nooit zien... Iemand een idee hoe het kan komen?
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Even Quicktime player downloaden, bijvoorbeeld op deze site: http://www.apple.com/nl/quicktime/download/Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
![]()
Als je al Quicktime hebt en die doet het niet, dan de-installeren en opnieuw Quicktime downloaden en installeren.
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Thanks!![]()
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hm al wel een oud topic maar niet zo heel oud.
Dus ipv een nieuw topic, zet ik het maar hier bij.
Zat te denken om lid te worden van de savvy club (samen met Elske)
Nou kan je familieleden invullen, wat is het nut daarvan? Kan je zo met meerdere mensen lid worden voor hetzelfde geld?
En wat moet je invullen bij "Membership Promotion Code" (helemaal onderaan)?
![]()
Surrender to fun!
Nee, je betaald per extra familielid iets van 4 dollar geloof ik.
membership promotion code, geen idee!
xxx Daisy
Djailo M'n Kanjer !!!
Elk volgend lid op hetzelfde adres kost inderdaad 4 dollar per maand. Het nut is dat meerdere mensen in één gezin tegelijk gebruik kunnen maken van de korting op cursussen. Een ander voordeel kan ik er niet bij verzinnen, gezien je gewoon 1 DVD of magazine per maand krijgt opgestuurd.Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Promotion code weet ik niet van wat het is, sorry.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Bladwijzers