Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: compliment lukt niet

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

compliment lukt niet

Ik ben sinds anna met haar lig filmpje kwam ook begonnen met het compliment..op aanraden van muiske met zweepcommando en ik krijg netjes been en dan zakt ie mooi naar beneden..maar hij zakt heel raar, iets klopt er niet..hij raakt namelijk met zijn gebogenvoorbeen zijn achterbeen aan voordat ie hem dus op de grond kan leggen..issie te kort??? Ik moet het misschien filmen maar heb geen filmploeg bij de hand en hij draait nog al eens dus kan de camera ook niet op iets vast leggen.
    Maar omdat hij dus nergens op kan steunen valt ie vaak bijna en voorkomt dat door weer op te staan..

hoe los ik dit op? hebben meer mensen hier mee te maken gehad?

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re: compliment lukt niet

Is het niet mogelijk om het been zélf vast te houden, en te planten op de plek waar jij die wilt? Zodra hij door heeft dat-ie dan niet omvalt, leert hij het snel.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik heb het nu op film maar heb zelf al gezien wat er niet goed ging..hij stond gewoon ook echt te kort op elkaar..nu toevallig vor het eerst had hij zlef dor dat hij zijn achterbenen verderweg moet zetten..nu staat het dus op film dat ie het goed doet..voor het eerst! Maar ja..dus niet hoe hij het eerst deed en daarom wilde ik dus filmen, maar ja..we hebben hem nu samen door!

fijn dat is opgelost, Sophie is ook bang dat ze omvalt. Wij zijn nu zover dat ze haar been op de grond houd/aanraakt, maar ze zakt nog niet verder door.

Bladwijzers

Forum Rechten