oe ik wil ook ik wil ook!!! GAAAAAAAAAAAAAAFFFF
Ennu evi, jij bent afgevallen tjeezus!! Mooi!!
oe ik wil ook ik wil ook!!! GAAAAAAAAAAAAAAFFFF
Ennu evi, jij bent afgevallen tjeezus!! Mooi!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Waauwiej, mooie foto's! Kan eigenlijk niet geloven dat ik die echt gemaakt heb. Ben er volgende keer zeker weer bij, dankjewel Evelien!
Heb me eigen verhaaltje bij persoonlijke succes en probleem verhaaltjes neergezet.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Zálige foto's! Ziet er super geweldig uit!! Mooi dat het zo'n fijne en bijzondere dag was![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Leuke foto's!
Vooral die van jullie samen op het blok is leuk. Maar ik heb het in het echt gezien, en dat was nog véél leuker!
Wanneer is de volgende playday?![]()
Haha marja:P, volgende week dan maar![]()
AA geen sophie by de foto'shihi
Gave foto's zeg!
Volgende keer kom ik mooi kijken als dat lukt, ziet er echt zo ontspannen uit en dat met paarden die elkaar deels niet eens kennen, dus nog een keer:!
Die foto met sandra en evi samen op het blok straalt echt plezier uit(en de rest eigenlijk ook)!
note to self: change the mind, the body will follow.
FF 1 fotootje door Onno, die precies met onze lunchpauze arriveerde en dus maar even gebleven is tijdens het spelen (ja, we hadden nogal veel te kletsen tijdens de lunch) De volgende 30 volgen morgen
![]()
Deze foto van Onno, leuk man! Echt zo'n playday foto. Iedereen (paarden & mensen) lekker relax.
Zucht wat gaaf!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Jeetje meiden ziet er allemaal zooo relaxed uit en gezellig. fijn dat jullie hebben genoten!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hey,
Hele leuke foto's.
Het ziet eruit als een gezellige zeeer geslaagde dag.
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
ja, thanks evi. ik had er toch ook een of 2 foto's bijgedaan van marjo met sophie?
Gaaf! Ziet eruit als een hele relaxte en mooie playday! Volgende keer wil ik ook!![]()
Bladwijzers