Toppie Eef!
Zal ik nog wat spullen meenemen, of heb je alles (denkt aan pionnen, pleerollen, balkjes)?
En even resumerend:
Roos & Poca![]()
Eveline en Shafai/Skyflier![]()
Sandra & Shanna![]()
Karianne & Susan![]()
Kampvuurtje?
Tentje?
Toppie Eef!
Zal ik nog wat spullen meenemen, of heb je alles (denkt aan pionnen, pleerollen, balkjes)?
En even resumerend:
Roos & Poca![]()
Eveline en Shafai/Skyflier![]()
Sandra & Shanna![]()
Karianne & Susan![]()
Kampvuurtje?
Tentje?
May the horse be with you!
haha ik natuurlijk ooklkkr dichtbij voor me
ik help wel met spelen van speeltoestellen...
Dus hier is het playday topic..
Marjo is echt lief! Die gaat aan dr vader vragen of die Cunna en mij wil ophalen.
En mocht dit niet kunnen dan kom ik alleen als toeschouwer![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ik heb het nog niet gevraagd want papa's doen altijd alsof ze heel druk zijn:P
maar ja iedereen weet dat dat niet altijd zo is hihi
als die vanavond komt ga ik het vragen.. toeschouwers zijn ook toppieen je mag anders wel wat met sophie doen want die moet ook nog hoop leren
![]()
Gezellig Mieke. Ik ben wel benieuwd naar jou en Cunna.
helaas ligt Elburg totaal niet op de route, anders had ik wel een plekje overgehad in mn trailer.
Oh bij deze een definitieve aanmelding van mij. Jan is akkoord na een korteen een opmerking: "wanneer wordt jij nou eens volwassen?"
![]()
Ik kom vrijdag al. Komt de rest dan ook? Dat lijkt me tenminste wel gezellig aangezien ik zondag thuis wil zijn en WEL met iedereen wil barbieknoeien.
harstikke gezellig als iedereen vrijdag al komtplexat(is een cafe) hier
en barbeknoeien toppie !!!
Ik denk dat ik niet kom helaas.........dan is hier de Wilnisse feestweek en daar MOET ik uiteraard heen (heeeeeeeeeeel vervelend). Wel jammer want ik had het leuk gevonden om foto's te maken
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
tja, dan moet je keuzes maken. Je hebt nog een belofte in te lossen, en dan had het je een retourtje drenthe gescheeld![]()
Hmmm klinkt wel heeeel leuk allemaal, alleen jammer dat het zo'n eind rijden is! Twee weken later moet ik nl. alweer een eind rijden met paardlief... Wat is het adres precies? Kan ik eens kijken hoe ver het nou écht is? Want Enschede, dat klinkt wel errug ver.
Hebben jullie al een programma in gedachten?
Marja er is een pb naar je onderweg
Als dat het dreigement is kom ik helemaal niet meer SandraOorspronkelijk Geplaatst door sandra
dan ga ik naar het mooie Drente, kan ik meteen Mattie weer eens zien
![]()
Hmmm moeilijke keuze.....zijn jullie er het hele weekeind (vrijdag zaterdag en zondag??)
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dank je Marjo!
Het is 1 uur en 20 minuten rijden over 130 km... hmmmmmm.... is wel en eind.... nog effe denken...
ok.. nou hopen dat je komthoe meer mensen hoe mee vreugd
Misschien kunnen we slaapzakjes meenemen(en luchtbed slaapt anders zo hard). er is hier super grote zolder.. en daar kunnen we dan best wel maffen met zijn alleAlles aanwezig we kunnen evt koelkast of diepvries gebruiken
wc natuurlijk ook aanwezig HAHAHA
ohwja en paardje in het weiland(gras zat)
Gaaaaf Marjo! Dat lijkt me helemaal leuk! Paardjes lekker grasjes en wij gezellie daar..
Nemen we allemaal wat mee voor het avondeten en ontbijt/lunch..
Ik kan helaas dan niet mee met de buitenrit, cun is pas 2..![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ik heb nagedacht over wanneer te komen. Poca is gehecht aan haar eigen omgeving. Ze slaapt erg graag op stal. In haar belang vind ik het beter om zaterdagochtend te komen ipv vrijdagavond. Om haar in een vreemde omgeving 's-nachts buiten te laten slapen, dat gaat me gewoon te ver.
Dus kom ik zaterdagochtend. Heeft er nog iemand een voorkeur voor tijd?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bladwijzers