ja pleedee pleedee
graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
ja pleedee pleedee
graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
16 augustus was toch de datum die we afgesproken hadden? Die heb ik in elk geval nog vrijgehouden. Weekje later is ook prima, maar dan is er een of ander evenement in Lunteren waar wat mensen wel heen wilden geloof ik![]()
De buitenbak c.q. springterrein is nog niet officieel geregeld, dat ga ik komend weekend proberen te doen (hopen dat die mensen nu thuis zijn) maar zo niet, dan kunnen we ook een heel parcours opbouwen in de grote wei (alle faciliteiten en diverse speelattributen bij de hand, inclusief trampoline, hihihi)
16 augustus kan ik niet (lowlands). Maar iedereen alvast veel plezier gewenst!
leuk, leuk 16 augustus, dat moet te regelen zijn want ik ga pas 18 augustus op vakantie.
Als ik tegen die tijd mijn eigen trailer heb, wil ik ook wel graag komen.
Started!
Eveline, je bent zo grappig somsOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ja, die datum was genoemd en allerlei mensen schreven in.
Maar het terrein dat je wou gan gebruiken, kon niet.
En toen werd het heel erg stil.
Dus sja, dan is het niet helemaal duidelijk dat het doorgaat, volgens mij dan he?![]()
May the horse be with you!
OK, het cross-terrein is dus nog niet helemaal zeker, ik probeer vanavond nog eens langs te gaan bij de mensen die weten wie de eigenaar is. En anders volgende week samen met Marjo, want zij wist wel van wie het dan was (en ik kan die persoon niet vinden).
Maarre, ook zonder dat spring-terrein is er plenty place voor een playday hoorWe kunnen een mooi hindernissen/challenge parcours uitzetten in de wei. Er liggen tientallen boomstammen op het terrein (zal vandaag ff vragen of ik daar ook vaste hindernissen van mag bouwen). En een BBQ aan het eind is ook zeker mogelijk daar
Wie kunnen er 16 augustus met of zonder paard?
Poca & Roos
+ Susan & KarianneOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
May the horse be with you!
Nu nog San&Shan, dan zit de playday vol
Neehoor, plek zat.
We kunnen hier ook wat paddockjes afzetten zodat de paardjes relaxt kunnen rusten als wij lunchen.
Ikke ook, met Shanna
ikke niet met Room.....maar ik zal aan jullie denken...dat wordt weer eens dikke pret![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Yeah, San is d'r ook bij![]()
Vandaag toestemming gehad van boer Jan. Ze zijn er zelf niet die dag (feestje ergens bij een dikke villa van vrienden ofzo) dus we hebben het terrein voor onszelf. In eigen wei is misschien wel zo leuk, kunnen we ook liberty doen![]()
Jan wist nog niet wat hij zich moest voorstellen bij een 'plee-deej' maar toen ik zei dat we met pionnen en ballen gingen spelen met de paarden leek het hem wel leuk. We mogen vanalles naar de wei slepen aan hindernismateriaal (vaste hindernissen gaat voorlopig niet lukken als er ook met de trekker gemaaid/gemest/gesleept moet worden).
En BBQ is ook geen bezwaar tegen
Aanmelden kan tot 7 augustus.
Bladwijzers