Eveline jan weet niet van wie dat is maar een boer hier verderop die weet dan wel dus dan kunnen we zo keertje daarheen en vragen van wie dat is![]()
heb er nu al zin in jongens haha
Eveline jan weet niet van wie dat is maar een boer hier verderop die weet dan wel dus dan kunnen we zo keertje daarheen en vragen van wie dat is![]()
heb er nu al zin in jongens haha
Splitsen is maf he? Lukt pas na 7 keer heen en weer switchen, veel gedoe en lang volhouden, althans dat is mijn ervaring.
Marjo Sophie, zou je alsjeblieft wat meer komma's, hoofdletters, dat soort dingen willen gebruiken?
Er zitten hier veel oude mensen op het forum en die snappen het anders niet![]()
May the horse be with you!
ja is goed..
MET paard:
Eveline & Shaf (en Misa)
Sandra & Shanna
Marjo & Sophie
Roos & Poca
Rebanna & Kabriche
Karianne & Suus?
MISSCHIEN met paard:
Lieke (misschien met Diesel)
Wendy & Walter (misschien kan iemand je ff ophalen, tis maar 10 minuutjes naar de Lutte, alleen vrees ik dat Walter niet in mijn trailer past )
ZONDER paard:
F6
Marleen
Hanneke
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Hmm misschien komen Odes en ik ook wel. Dat bekijk ik tzt wel, wil me nu nog niet vastleggen. Maar ik lees iets dat dit niet wordt geregeld met de eigenaar van de terrein? Want dan kom ik niet.
Zou leuk zijn, Linda!Oorspronkelijk Geplaatst door Linnie
We zijn nog aan het uitzoeken van wie het terrein is (Weet jij het toevallig?) want we willen wel toestemming vragen. Ik kom er alleen niet zomaar en het is een openlijk toegankelijk terrein, zonder bordjes/info etc, dus vrij moeilijk om achter de eigenaar te komen.
Even vragen bij de gemeente of kadaster??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik weet al van wie het is en daar kunnen we zo keertje heen eveline.
gemeente zegt je niet veel vaak. En kadaster moet je voor betalen helaas
Via kadaster kan ik achterhalen. Werk in de vastgoed(ontwikkeling), dus dat is voor mij makkelijk. Kost idd euro of 3, maar dat komt wel goed.
op internet kost het 4,10 euro.
het is van rijvereniging het Ros
En we moeten jaar jochan punte er zijn hier zat boeren in de buurt die dat wel wisten hihi, behalve jan
Waar is dat terrein precies? Het zou wel eens van de familie van Beuningen kunnen zijn.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Haha, ik was gister al langs een boer naast het terrein gegaan om te vragen, hij stuurde me weer naar iemand anders toe die veel met paarden deed, maar die persoon was helaas niet thuis. Heb nu de website gevonden van de vereniging waarvan er een hindernis op het terrein stond. Daar dus ff vragen hoe of wat. Misschien wordt ik nog wel lid van die vereniging (ze hebben mooie binnenbakken vlakbij)
Het terrein ligt tussen losser en lonneker.
welke binnenbak bedoel je eveline ?
Als je wil vragen van wie het is moet je naar jochan punte heen daar is het van.
Gunst, hoe staat het met de plannen voor deze playday, eigenlijk?![]()
May the horse be with you!
ja, playday, playday, playday!!!!Ik pak mn paard alvast in. wanneer gaan we?
Bladwijzers