Tsja, Roos, ingewikkeld he?
Ik duim absoluut de nagelriemen tot gort!
Kus K
Tsja, Roos, ingewikkeld he?
Ik duim absoluut de nagelriemen tot gort!
Kus K
May the horse be with you!
ik duim met karianne mee. Het leek me juist zo gaaf dat je komt! Ik hou de oprit bij de boer strak in de gaten.
Hè Roos, wat vervelend dat je zo moe bent!
Soms is het dan ook lastig om in te schatten of je op zult knapppen als je wel gaat, of juist niet, dat ken ik wel.
Hopelijk voel je je beter na een nachtje slapen en zien we je straks!
Ik spring over 3 kwartier in de auto.
En hoop Roos, Karianne met paard en Bea te ontmoeten!
Goedenmorgen!
Tot straks voor diegene die komen, ik hoop mee![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ik ben terug.
Het was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAF.
Ik heb genoten van iedereen!
Ik heb de hele dag alleen maar termen om me heen gehoord als: GoeHoed, Fijn, Braaaf, Jaaaaaaa of click click click.
Iedereen was zo fijn ook!
De terug weg was zoals altijd een feest! Karianne en ik hebben zo'n systeem als we ergens samen weg gaan en dat voelt altijd MEGA GOED!![]()
![]()
![]()
Nienke bedankt, dat had ik precies nodig.
Heel fijn iedereen. Ik wacht met smart op de foto's. En vooral op de film die Eveline van Poca & mij gemaakt heeft. Iets gedaan wat we nog nooit eerder gedaan hadden.![]()
![]()
![]()
![]()
Hemel aan de paarden, ik zweer het je, wat waren die goed.
Mieke![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Klinkt veelbelovend!! Jullie hebben dus een topdaggie gehad!
Was echt geweldig !!!
voor mij de eerste keer maar om nooit meer te vergeten !![]()
heb super veel geleerd van iedereen maar nog meeste van roosmet dr super tips
![]()
Sophie heeft bijna in een dag de spaanse pas geleerduit eigen ideeén enz haha
en ze kan iets op de grond aantikken met haar voet,we hebben met het blok gewerkt echt heerlijk.
Ze was alleen niet zo lief voor de andere paardjesmaarja daar gaan we aan werken
we gaan zo nog ff op buitenritff naaaaa genieten !!!
Ik ben ook net thuis. Echt een héérlijk dagje. Zo fijn om een hele dag omgeven te zijn met gelijkgestemden. Met mensen die begrijpen wat je voelt, denkt en doet. Zo fijn om anderen te zien genieten met hun paard, mee te genieten met hun mijlpalen, met hun blijdschap om wat haar paard voor haar wil doen.
Shanna was lekker in haar element, gewoon haar relaxte zelf en had het duidelijk naar haar zin. Terugreis ging ook super, ze kwam ontspannen en droog de trailer af en wandelde op haar gemakkie naar haar vriendjes.
Een topdag met een gouden randje!
Jaaaaa het was leuk!
Ik had de eer te mogen spelen met Sky en Misa van Eveline, en dat was top! Sky was het er niet zomaar mee eens dat hij in beweging moest komen, maar had al gauw door dat ik het toch echt meende en heel af en toe zag ik een ietsiepietsie leven in zijn ogen komen. Vooral toen er voer in beeld kwam.En Misa, die was gewoon schattig, en probeerde braaf te doen wat ik vroeg.
Eef boft toch maar met 3 van die leuke paarden!
Leuk om iedereen weer eens gezien te hebben, en om een paar nieuwe gezichten ontmoet te hebben!
San, ik weet dat je veel te doen hebt maar heb je missschien tijd om van iedereen 1 leuke foto neer te zetten?
Bedankt!Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Ik heb nog eens nagedacht over wat jij zegt. Ik geloof oprecht dat het onzekerheid is want toen ze in haar eigen tempo langs ons mocht ging ze heel snel kauwen en haar oren naar voren doen. Ik denk dat je dat best veel kan oefenen zonder aan te drijven. Langs andere paardjes gaan als ZIJ er klaar voor is. Andere paarden zijn ook allemaal zo groot vergeleken bij haar.
Poca vond het eddy-platje niks aan,, zo mens zo paard!
Nee, dat lukt me ECHT niet. Ik heb wel een aantal foto's geupload inmiddels. Eveline kan deze vanavond hopelijk op het forum zetten.
@eef: ze staan op je server onder foto's en dan playday.
Sorry jongens, 1 uur tijd, veel te doen. ik ga alweer
Dan wachten we op Eveline.![]()
![]()
![]()
Hoi hoi,
Ik ben inmiddels ook @ home.. Wat een dag, ik zal zo een verhaaltje typen bij persoonlijke succes en probleem verhaaltjes want deze dag heeft emotioneel heel veel met me gedaan.
Dames, echt bedankt!
Eerst topic plaatsen en dan me foto's uploaden, en plaatsen. Hoop ze er vanavond nog op te hebben.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Mieke, ontzettend bedankt voor de prachtige foto's! Leuk dat je erbij was!
Ze zijn echt super! Hier een kleine selectie, volgens San waren er echt vrijwel geen mislukt, knap hoor, voor het eerst met een spiegelreflex!
Talentje
Marja met Skyflier:
Mijn paard is overbouwd
net een '-Coco-' foto, maar tis toch echt een -Mieke- foto
Met recht een gouden randje!
Dit was ook zo mooi! Hier nog wat ongerust, maar uiteindelijk totaal confident met d'r zone 5 tegen de muur
Smiling happy people...
Hihihi, allebei een gekke bek(Roos, wat zit je haar leuk
)
Dikke lol, het blok was een letterlijk hoogtepuntje van de dag
Relaxt overzichtje:
![]()
Bladwijzers