Ik gaat straksjes al met de trein en dan ben ik er vanmiddag.. *jeeeej*
Zie jullie morgen allemaal! Gezellig![]()
Ik gaat straksjes al met de trein en dan ben ik er vanmiddag.. *jeeeej*
Zie jullie morgen allemaal! Gezellig![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
@ Eveline: doe voor mij geen moeite, ik neem mijn eigen voer wel mee.
@ Bea: zou leuk zijn als je komt! Ik ben héél benieuwd om Askja weer eens te zien! En jou ook.![]()
Ik twijfelde en twijfelde.
Askja staat nu redelijk relaxed in de trailer. Echter, de balk vind ze nog spannend.
Bij twijfel niet doen, dus ik heb zojuist besloten om morgen niet te komen. Het is nog net even te vroeg.
Iedereen heel veel plezier, ik zal aan jullie denken!
Bea
Started!
Jammer Bea!
Wat een zeer wijs besluit (hoewel ik je zal missen!)
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Jammer dat je niet komt maar je luisterd wel goed naar je paardje !
Ik ben gepakt. Nu douchen en slapen. Poca morgenochtend vragen in de trailer te gaan en dan YYYYYYYEAAAAAAAAHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha tot morgen roosben zo enorm benieuwd naar poca
!
Jammer Bea, maar wel heel verstandig! Er komt vast een volgende keer, slow and right he
San en ik hebben vanavond ff een voorproefje gehad op de playday. Met z'n tweetjes naar het springveld gereden en ons waanzinnig geamuseerd. Meiden, het gaat mooi worden morgen!!
En toch... twijfel ik nog! Vanavond mijn filmpje terug gezien, en dat zag er best relaxed uit. Hoe laat begint het morgen?
Started!
We beginnen rond 11u. Dan om half 1 ongeveer lunchen en om 1u vertrek naar het springveld.
rond een uur 11 is het de bedoeling dat iedereen er ongeveer is.
Ik moet ook even kijken hoe het met laden gaat. Nu eenmaal niet ons sterkste punt.
Als het echt slecht gaat, kom ik zonder paard, als het matig gaat, kom ik later, dan meld ik dat wel.
Okee?
Verder heb ik er heeeeel veel zin in!!!!!
May the horse be with you!
Elf uur... da's tien uur vertrekken als we zouden komen.
Wellicht waag ik morgen nog een trailerlaadsessie... Dan zien jullie me vanzelf verschijnen.
Zo niet, heel veel plezier!
Started!
Ik geloof niet dat ik er ga komen. Sinds gisteravond 21.30 zit ik in dubio. Ik ben veel te moe. Of is dat een trick van mijn ego die denkt, ik heb je weer, ik maak je moe? Gister was ik zo moe heb ik de hele dag op de bank gehangen. Is dat dan een idee voor mijn 3 daagse weekend? Of is het juist slim om wel te gaan om tegen mezelf te zeggen, ik KAN het WEL. Ik dacht, ik ga mijn bed uit en op het forum zetten dat ik niet ga, kijken of ik me dan beter voel.
Ik weet het nog steeds niet. Zo gek.
Ik wens jullie in ieder geval een fantastische dag en duim alsjeblieft dat ik er ben want ik WIL zo graag.
Bladwijzers