van de partij natuurlijk eveline hahalekker dichtbij voor ons dan
![]()
van de partij natuurlijk eveline hahalekker dichtbij voor ons dan
![]()
Ja, ik zou graag komen,
Echter:
Bij dit zinnetje kreeg ik visioenen van Boris rondsjouwend op de A1, en ik erachteraan.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Kortom: we blijven oefenen, en als het verantwoord is zijn we van de partij, anders kom ik zonder Boris.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Als er mensen zijn die graag naar Lunteren willen, dan verplaatsen we uiteraard deze playday. Doen we het een weekje eerder, geen probleem hoor!Oorspronkelijk Geplaatst door Reban&Kabriche
@Hanneke: het is een paar kilometer vanaf de A1 hoor, maar enkel rechte wegen, vandaar dat ik zei dat het maar 2 bochten was (je hoeft je dus niet met trailer door een woonwijk te worstelen.
Maar: er is geen omheining rond die grote buitenbak, dus als Boris nog niet geheel betrouwbaar is on-line, dan is het misschien niet heel veilig om hem dan mee te nemen. Maar he, tis pas over een paar maanden, dus er kan nog vanalles veranderen![]()
16 augustus dus!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
hey eveline
we kunnen dit ook misschien doen bij jan..
dan kunnen we gewoon achter het bos in dat grote weiland
ook omdat ik niet weet van wie dat terrein is..
16 augustus klinkt goed, gezelschap klinkt goed, ik ga ook maar komen denk ik.
May the horse be with you!
[quote="Mafhaf"]16 augustus k]
![]()
![]()
![]()
Leuk leuk leuk!
Klinkt alsof we de oude traditie van de playdays weer in ere gaan herstellen
Nu zorgen dat het 1) mooi weer wordt en 2) er geen redenen zijn voor mensen om op het laatste moment af te zeggen![]()
Ik heb dan vakantie, dus misschien dat ik gewoon kom kijken![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
haha, afzeggen? no way! gezellig!!!
Oef, heb er nu al zwaar zin in. Kunnen we hem niet wat vervroegen?
Harstikke lief, maar jullie hoeven het niet alleen voor mij te verzetten hoor!!![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Hmmm, lijkt me best leuk om mee te doen. Als ik vervoer heb tenminste![]()
Lijkt me voor Walter ook erg leerzaam!
vervroegen? dan heb ik nog minder tijd om mn E achter B te halenOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Afzeggen doe ik ook niet hoor, dan kom ik wel zonder paard![]()
Nee, vroeger dan de 16e liever niet. Ik kom eind juli terug uit Frankrijk...
@Rebanna: kun je de 16e wel?
@marjo: jij kunt ook wel naar Lunteren nu. Zeker de moeite waard!
Enne, we kunnen idd ook bij Jan afspreken, dan door het bos wandelen naar die spring-bak. Of ff uitzoeken van wie de bak officieel is. Lijkt me niet dat er veel bezwaar is tegen een middagje spelen daar, hij is immers openbaar toegankelijk zonder enig bord erbij.
FF lijstje maken
MET paard:
Eveline & Shaf (en Misa)
Sandra & Shanna
Marjo & Sophie
Roos & Poca
Rebanna & Kabriche
Karianne & Suus?
MISSCHIEN met paard:
Lieke (misschien met Diesel)
Hanneke (misschien met Boris)
Wendy & Walter (misschien kan iemand je ff ophalen, tis maar 10 minuutjes naar de Lutte, alleen vrees ik dat Walter niet in mijn trailer past)
ZONDER paard:
F6
Marleen
Ik stel voor dat deelnemers/toeschouwers 1 maand van tevoren een klein bedragje overmaken voor lunch en dergelijke. Ik wil welprijsjes ter beschikking stellen voor de savvy-challenge![]()
eveline misschien als mijn veulen er dan wel is dat die natuurlijk ook mee gaat maar dat moeten we dan maar even bekijken(als die er komt gaat hij Dux heten ghehe)
ja ik zal wel even aan jan vragen vanmiddag misschien dat die dat weetals ik iets weet laat ik het je weten
ik wil wel naar lunteren maar ik zou niet weten hoe ik daar moet komen natuurlijk en wat is dat precies ?![]()
die nieuwe 'splits een topic' optie is echt RAAR. Nouja, het is nu gesplitst
Hier graag de reacties voor playday Enschede en die voor Putten in het andere topic
![]()
Bladwijzers