Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: me nieuwe zadel

me nieuwe zadel

jeuu eindelijk in spanning de hele ochtend me vader smse haha of het zadel er al was

en ja eindelijk om 12 uur was het geariveerd in grote verhuis doos(die de katten vet boeiend vonden haha)

nou uitpakt alle onderdelen bij elkaar gezond in elkaar gemaakt ohwja tussendoor moest ik nog eten waar ik bijna geen geduld voor had haha
    me vader me meteen naar sophie gebracht moest me vader zo nodig kletsen en koffie drinken ik zeg kom we gaan hahaha
    nou zadel aan jan laten zien was super natuurlijk(kon niet anders haha)
    sophietje uit de wei geplukt ff lekker poetsen en hoefjes doen etc.. etc..
    zadeltje erop ff goed passen en meten natuurlijk toen goed lach aansingelen
    Nou dacht we doen maar is dezelfde maat als sanne (waar ik zadel van heb overgekocht van forum)
    haha nou die waren dus mooi vetjes te groot ghehe (ben maar klein en iel haha)

dus moest ik de beugels helemaal op korste ghehe (schame)
    opgestijgt nog keertje aangesingelt en rijden maar.. en zat meteen lekker sophie reageerde er goed op..
    we hebben gelijk 2 uur gereden. enige met draven haha was beetje maf ik ging naar voren en dat was niet de bedoeling dus daar moet ik wel ff aan wennen.. maar verder ging het echt super

hier de foto,s
    dit was in het bos (net vertrokken) (ze wou echt niet kijken )

en dit is na het rijden(zadel is niet verschoven althans dat dacht ik)
    want dit was de plek waar ik het had neergelegd

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: me nieuwe zadel

Fijn dat het goed is bevallen. Welke maat is het?
    Voor mijn gevoel ligt het zadel een beetje te ver naar achteren (maar kan ook niet verder naarvoren), lijkt dus een beetje groot. Maar het dekje van de barefoot komt ook altijd nog een stuk onder het zadel vandaan.
    Als je met je gewicht maar niet achter de ribben komt.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Fijn dat het goed is bevallen. Welke maat is het?
    Voor mijn gevoel ligt het zadel een beetje te ver naar achteren (maar kan ook niet verder naarvoren), lijkt dus een beetje groot. Maar het dekje van de barefoot komt ook altijd nog een stuk onder het zadel vandaan.
    Als je met je gewicht maar niet achter de ribben komt.
    volgens mij is het een maat 1, gezien het dekje er onderuit komt. Bij mijn maat 2 doet het dekje dat namelijk niet. Ik denk dat hij daarom ook zo groot lijkt
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Het is idd maat 1 maar het is niet te groot ja ik ben nog wat aan zoeken voor de goeie plek.. maar na me gevoel lag die wel prima want als ik hem verder na voren leg dan ligt die best ver over de schoft..

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Volgens mij lijkt het inderdaad door het dekje wat groot. Misschien kun je beter een foto maken echt recht van de zijkant, want zo schuin geeft een vertekend beeld.
    Staat wel leuk de bruine barefoot, ik heb precies dezelfde.

En tja dan wil ik toch nog wel ff een beetje zeuren hoor, maar wil je een klein beetje op je manier van schrijven letten? Ik heb zo'n vermoeden dat jij prima volle zinnen met hoofdletters en leestekens kunt schrijven. Dit leest een beetje lastig zo.

[size=99px](En 'me' zadel is geen Nederlands, het is m'n of mijn....sorry kon het niet laten is me zo'n doorn in het oog..hihi)[/size]

dekje was net zo groot als mijn oude zadel zijn dekje.

haha ja sorry zal mijn best doen.

oh ja zal, ff denken morgen een andere foto maken van het zadel. Als ik dan ga rijden.

Actief Forumlid sanne2's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Heel grappig om mijn zadel op een klein ponietje te zien! Fijn dat het goed bevalt, ik hoop dat je er nog veel plezier van zult hebben.

haha ja sophie is niet groot maar ze liep wel veel ruimer in haar hangen en later wou ze alleen nog maar hard galopperen haha

Ok is wat aan de late kant. Maar ik heb andere foto gemaakt

Ze heeft overigens nu bijna niet meer de afdruk van het zadel op haar haren staan, dat word steeds minder

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik ben bang dat dit zadel te lang is voor je paard joh...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2007

Volgens mij is het ook te groot.... Een barefoot hoort wat schter de schoft te liggen (please correct me if I'm wrong), maar als je dat nu zou doen komt het zadel bijna op z'n kont!

Wat ik trouwens ook een beetje raar vind: Mijn barefoot (zwart) is ook maat 1, maar daar komt het dekje er niet onderuit...?
    Wie zijn eigen weg loopt, zal nooit verdwalen

Ik hoor veel meningen over de een zegt is te groot de ander zegt is goed.
    maar ik kan anders zowat geen enkel zadel krijgen voor haar. En ze loopt er super onder beter als voorheen, dus ik ben heel tevreden

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Aha dat is een veel betere foto (en je zinnen zijn ook veel leesbaarder geworden ).
    Hij is wat aan de grote kant dat ben ik met de anderen eens. Snap ook je dilmma, want wat moet je dan als de maat 1 zelfs wat lang is.
    Ik zou gewoon heel goed in de gaten houden en bij twijfel toch echt weer op zoek naar een ander zadel.

Welliswaar in een heel andere prijsklasse, maar je zou eens de startrekk comfort shorty kunnen proberen. Zijn ook testzadels van.

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Of een shetty-pad eronder, die past namelijk wel precies onder een maat 1 BF . Scheelt al gauw een paar cm aan de voor- én achterkant!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

ik vind niet dat sophie last van heeft dat de pad 1,5 cm te groot is.
    Ze loopt echt heerlijk en ik kan veel beter sturen met mij houding,
    shetty dekje zou idd nog kunnen

Bladwijzers

Forum Rechten