Hoe staat het ermee, gaat deze dag nog door?
Ik begreep dat de lokatie nog niet nagevraagd was?
Of ben ik nu extreem?
Hoe staat het ermee, gaat deze dag nog door?
Ik begreep dat de lokatie nog niet nagevraagd was?
Of ben ik nu extreem?
May the horse be with you!
Toen ik vertelde dat er zeker 10 mensen met paarden en trailers wilden komen en nog wat mensen om te kijken, verschoten ze even van kleur. Ik denk dat ze een beetje inzitten over hun eigen pensionklanten die natuurlijk ook gewoon van alles gebruik willen kunnen maken. Het hangt nog in de lucht, maar ik hou er een beetje rekening mee dat we niet in 1 keer met zijn allen tegelijk kunnen.......
Goh.. dat zou wel zonde zijn. Is er geen leuk terreintje ergens buiten in het bos waar we terecht kunnen? Voor mij mag het net zo goed midden in het bos hoor, ik hoef niet persé in een bak.. Ik weet niet hoe anderen daarover denken?
![]()
Helaas kan door een samenloop van dingen en omstandigheden de playday niet doorgaan....... In elk geval niet op het terrein waar ik sta met mijn paarden.
Ik wil best meedenken naar een andere lokatie, het is wel bijzonder dat er zoveel mensen op 1 dag kunnen en willen spelen met hun paard!
Het is overigens wel mogelijk als je eens (met 2 man/paard ofzo) wil komen om de hindernisbaan uit te proberen. Dan moet je het me gewoon even laten weten.
Meer kan ik er even niet van maken......
Gaan we voor plan B?![]()
Misschien dat het bij ons kan? Karianne, wat denk jij?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Zou een mooie optie zijn ja! Obstakels kunnen we zelf eventueel bouwen.
Ehm.. 10 trailers?Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Waar wil je die laten?
Ik denk eerlijk gezegd dat de familie er -zeker momenteel- niet echt op zit te wachten...
Genoeg aan hun hoofd...
May the horse be with you!
Ja dat is ook zo`n beetje de gedachtegang die na een tijdje bij me opkwam. Gaat `m niet worden.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Nee joh, geen 10 trailers.... maar wel een stuk of 5.
10 paarden ongeveer alles bij elkaar.
Iemand nog een ideetje voor een lokatie?
Wil nog wel even bij mij op stal vragen.
Ik sta in Bunschoten-Spakenburg = 2 km vanaf Amersfoort, of is dit te ver uit de buurt?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Hallo allemaal,
Ik heb me pas aangemeld op dit forum en vind dit topic "Playday omgeving Putten/Nijkerk". Mag ik vragen wat zo'n playday inhoudt?
Ik ken het terrein van H.J. Lozeman, ik heb er vlakbij op stal gestaan bij Gea van Essen. Ik sta nu in Stroe.
Groetjes,
Monique
Marlous, dat is uitstekend. Wil jij het vragen alsjeblieft. Heb me er ZO op verheugd.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik vraag het morgen even dan kunnen Ryan en ik ook meedoen.Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
[size=99px](als Ryan dan alweer thuis is)[/size]
Kan iedereen nog?
Dan weet ik waar ik mijn SH op kan voorbereiden.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
mocht het aantal een probleem zijn... ik weet nog steeds niet zeker of ik zo'n eind op een dag heen en weer wil en kan rijden met Shanna.
Ik kom dan kijken![]()
Bladwijzers