-
Forum Meubilair
Mensen van Geel (België) laat iets van je horen...
Bij het bekijken van de gastenlijst bleken er enkelen van Geel bij te staan, laat eens iets van jullie horen (ik ben benieuwd hoeveel het er zijn)...
-
Forum Meubilair
Re: Mensen van Geel (België) laat iets van je horen...
hoi hoi, ik ben kortbij van geel, herselt eigenlijk, is maar een kwartiertje rijden hè
-
Actief Forumlid
Re: Mensen van Geel (België) laat iets van je horen...
Als je een echte Gelenaar zoekt ... ben er geboren en getogen ... en woon er nog steeds. Tja, onze slogan klopt dus: "Geel, je bent er, je blijft!"
Ik woon in Winkelomheide, maar m'n paardje Nikita (appaloosa merrie van 4 jaar, 1m55) staat in Holven. Heb er nog niet mee gereden. Eind april, begin mei gaat zij een maandje weg om de beginselen te leren. Heb een afspraak gemaakt bij iemand uit Heers (provincie Limburg): Skyfarm. Wat niet wil zeggen dat ik momenteel niets met haar doe. Ik probeer zoveel mogelijk grondoefeningen te doen en het trailerladen in te oefenen. Het lukt me niet altijd, maar de band is er zeker. Ik heb haar nog maar enkele maanden en we moeten nog een beetje aan mekaar wennen. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het zal lukken.
Ik zal je (momenteel) niet zo veel kunnen leren, maar vragen stellen mag je altijd. Zo helpen we mekaar verder, nietwaar.
Groetjes
Forum Rechten