-
schuilhuis + vragen enz
Okee
mijn pony staat nu in wei met allemaal prikkeldraad(helaas) maar dat gaat erg snel veranderen
want als van weekend doorgaat dat ik eigen paardje krijg zal het nog sneller gaan
maar heb nu aantal tips enz nodig om sommige dingen het beste te doen want ik weet dat niet allemaal
de wei word of met lint of koort omheint (wat zouden jullie doen ?)
nou nu komt leukste
we zijn vandaag in bos aan slopen geweest (beetje letterlijk)(moest boom weg en nog meer rotzooi enz)
Want sophie krijgt een schuilhuis van ongeveer 3 bij 3 (iets groter volgens mij)
Dat komt dan zeg maar op rand van het weiland te staan (in het bos)
maar nu ben ik al telkens met jan in discussie wat er in die schuil hut moet komen volgens jan only zand
maar ik wil er tegels in hebben zo is het makkelijk schoon te houden enz want ik wil er hooi in gaan voeren zodat het mooi droog ligt enz er komt een klein zoldertje in zodat daar hooi op gelegd kan worden
maar zouden jullie er tegels in leggen ? zand of iets anders ?
alle tips en ideeen zijn welkom
-
Re: schuilhuis + vragen enz
Ik zou in het hok voor tegels gaan.
Toen ik nog een weitje huurde in de buurt van lonneker heb ik dat in die stal ook gedaan. Gewoon ergens van die oude stoeptegels opgehaald (die worden echt overal gratis aangeboden via marktplaats.nl) en netjes de stal bestraat. Zorg wel dat je de tegels er goed strak in legt, want een paard is natuurlijk niet echt licht
Voor de omheining heb ik daar toen lint gebruikt. Heb je stroom daar?
-
wij hebben grote tegels van 40 bij 40 ofz
die zijn super die komen er dan in
-
Klinkt goed 
Zorg dan wel dat je ze echt goed strak laat leggen, anders is het echt zo een zooitje
-
ja dat komt goed jan zijn beste vriend is beetje manusje van alles en kan ook goed straten leggen
-
nou begin van huisje is er
gaten zijn gegraven het geraamte van het huisje staat er al
had fototje van het huisje maar kan neit vinden
maar word precies 3 x 3 m
-
Klinkt goed! Ik ben benieuwt naar de foto's!
Bij mij hebben ze een betonne bak gestort en daar het geraamte op gezet.
-
het is inmiddels al klaar, maar ik kan op deze computer geen foto,s zetten dus dat moet ik doen als ik thuis ben.
Forum Rechten