Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Stal plat gebrand in Putten

Stal plat gebrand in Putten

Sommige zullen het al wel gelezen hebben op het andere blauwe forum. Maar ben er best van onder de indruk, dus ik dacht ik deel het ook met jullie. Van donderdag op vrijdag om 12 'snacht is er een stal hier nog geen 100 meter vandaan afgebrand, met de grond gelijk gemaakt. Hierbij hebben zijn zeker 3 paarden van het leven beroofd. 2 paarden levend verbrand, en een andere pony zo verminkt dat deze ook direct een spuitje moest hebben. Geruchten gaan rond dat er zelf nog een paard is overleden. Verder is er ook nog iemand afgevoerd naar het ziekenhuis die aanvankelijk niet mee wilde, naar het schijnt moest deze man toch langer blijven.
    De stal is van een springruiter/handelaar. De gehele zadelkamer is weg, stallen is enkel nog een hoopje as, je zie enkel nog wat blokken beton en een stuk dag liggen. Ze hadden ook net hoogstens 3 weken geleden een kantine neer gezet, ook deze is niet meer terug te vinden.

Ik ben nog even bij de mensen geweest om ze sterkte te wensen, en mijn hulp aan te bieden. Ze zijn er echt kapot van. Maar ze hopen er zelf boven op te komen. Bij deze wens ik ze nogmaals veel sterkte.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Stal plat gebrand in Putten

Jemig, wat erg! Wat zal je geschrokken zijn joh, zo dichtbij zo`n vreselijke brand.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Ik had het idd ook gelezen en heb me suf zitten piekeren bij wie het dan is geweest? Toch niet bij van der Knaap?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Ja het is bij van der Knaap geweest.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Bladwijzers

Forum Rechten