Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Topic: Whoopie blijft buikklachten houden, verergerd nu weer

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: Whoopie blijft buikklachten houden, verergerd nu weer

Mieke daar zat ik ook al aan te denken, heb haar net even gebeld. Ze geeft aan dat dit soort dingen best langer kunnen duren en dat er soms meerdere behandelingen nodig zijn, de behandeling was ook best heftig duurde al met al 2 uur.
    Ze gaat nog even kijken of zenog iets kan ondersteunen, maar moet ook gewoon geduld hebben.
    Blijf dus een beetje rustig aan doen en Whoopie maar volgen in wat ze aangeeft.

Bedankt voor meedenken.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Heeft ze voor je gevoel wel minder last van d'r buik? Want in de eerste post was dat de hoofdklacht, toch? Stijfheid in de achterhad is misschien idd iets voor Karianne of een collega?

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ja de buikklachten blijven ook nog, lijkt soms iets beter. Volgens de homeopaath heeft de stijheid van de achterhand met andere dingen te maken, het is een gevolg en niet iets wat een chiropracticur op dit moment kan oplossen (want had ik idd ook al aan gedacht en met haar overlegd), het zou dan na een tijdje toch weer problemen geven.
    Ik heb hier ook geen ervaring mee, even afwachten dus.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Vandaag is de behandelaar weer geweest voor Whoopie. Bij het doormeten van de organen vondt ze duidelijk verschil en gaf aan dat dit veel beter is geworden. Daardoor kwam ze meer aan andere dingen toe, ze voelt energetisch bij Whoopie wat er verder aan de hand is, ze gaf aan dat er iets niet goed zat in haar l-heup, ze vertelde dat het voelde alsof ze gevallen was maar zeer onnatuurlijk gedraaid had vast gelegen en dat het vreselijk pijnlijk was geweest. (Whoopie is anderhalf jaar terug ongeveer gevallen en daarbij met de benen in een hek gegeleden terwijl een ander paard achter haar aanzat, deze vrouw wist dit niet overigens). Vanuit hier ontstaan er ook klachten in de rest van het lijf, zij verklaarde het slechte lopen van Whoopie vooral hieruit, ze voelt op vele plekken of ze beurs zijn. Ze heeft dit energetisch behandelt en ook krijgt ze er drupples voor,alsof dit een nieuw trauma betrefd. Ze gaf aan dat een oud trauma wat niet is behandeld op deze manier klachten kan geven.
    Tijdens de behandeling stond Whoopie vreselijk te gapen (en ik ook), een teken dat ze loslaat. Ze is een hele tijd bezig geweest met haar.

Verder heeft Whoopie nog iets gekregen voor het schuren, omdat haar pancreas niet goed werkt heeft ze moeite met omzetten van suikers. Ben benieuwd wat ze hier op doet, is iets nieuws van Erik Laarakker.

Duidelijk was wel dat Whoopie nog pijn heeft/ongemak heeft in haar achterhand, dat ze dus zo negatief reageert wanneer ik bv aan de lijn draf vraag is niet zo verwondelijk. Volgens haar kunnen staprondjes in het bos geen kwaad, dus dat gaan we de volgende weken dan maar doen en dan maar hopen dat het beter wordt. Over een maand komt ze weer terug. (hoezo duur een paard)
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

de achterhand blijft natuurlijk een moeilijk punt

ik hoop dat ze snel minder stijf wordt.
    Sugar in mijn hart Chitto in de weide

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten