Ik zag net via een andere topic een website en daar stonden parelli kaarten op
Parelli Playcards zo heet het op die website
weet iemand wat dat precies inhoud want klinkt wel leuk
en kun je dit gebruiken als beginner of is dat niet verstandig ?
Ik zag net via een andere topic een website en daar stonden parelli kaarten op
Parelli Playcards zo heet het op die website
weet iemand wat dat precies inhoud want klinkt wel leuk
en kun je dit gebruiken als beginner of is dat niet verstandig ?
elineke hier op het forum maakte ze zelf geloof ik.
The darkest hour is befor it get light!!!
okeekijk wel even of ze reageerd ben daar wel benieuwd naar namelijk
![]()
Haha, Elineke meldt zich al. Ik heb vorig jaar inderdaad zelf kaartjes gemaakt. Ik denk dat ik wel nog enkele onafgewerkte exemplaren heb liggen als je wilt. Dat was dan 10€ excl. verzenden (toch beter dan 99€
). Verzenden was met envelloppe iets van 3€ ofzo. Dus samen 13€.
Xjes,
Elineke
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Elineke: heb je de spelletjes op de kaartjes zelf verzonnen? Of komen ze van de echte kaartjes? Ben wel benieuwd wat er zoal op staat.
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
ik ben ook wel benieuwd wat erop staat ?
Hoja, ik heb de kaartjes nooit gezien eigenlijk. Ik heb me vooral gebaseerd op het boekje dat in LB en HB pakket zat en op het idee van in een topic hier.
Hier zijn foto's:
Vorig jaar heb ik ze verkocht om de eczeemdekens van mijn pony's te financieren. Uiteindelijk heb ik toch 1 volledig kunnen financieren ermee, maar heb nu pas een eczeemkap gekocht, dus zou wel handig zijn om nog enkele te verkopen...
Edit: Ohja, wat staat erop: de zones, de games en 28 obstakels ofzo. Ook nog 6 opdrachtjes die ik zelf verzonnen heb (ja, niet echt de meest hoogwaardige eigenlijk, kunnen er even goed uitgelaten worden).
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Ik heb ze!! Die van Elineke.. en hoewel ik ze nog nooit gebruikt heb vind ik ze geweldig en ga ik er komende zomer ZEKER mee aan de slag!!!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb ze ook en ik heb ze best vaak gebruikt, heel handig! Ik was ze een tijdje kwijt en zodat ik ze niet weer kwijtraak heb ik ze nu als sleutelhanger aan mn sleutelbos hangen, altijd bij de hand en het staat zo leuk![]()
ik ga er eventjes over nadenken maar toch lijkt het me erg leuk
maar kun je ze ook gebruiken als beginner parellier zeg maar of heb je er dan niks aan moet je zeg maar echt de games al kennen enz ???
Hoi Elineke, ik zou ze eigenlijk ook wel van je willen kopen! Kun je nog een setje maken voor mij?
Hoi
Ik zou ze ook wel heel graag willen kopen van je, ben nieuw op het forum.
groetjes Jolanda.
Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar mijn antwoord is weg...
Elineke ik ben ook wel geinteresseerd in een set... Kan je mooi verder sparen voor nog een deken! Laat je wat horen?
Groet Nienke
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Aangezien de kaartjes de aanwijzingen van de games en de zones hebben, is het wel handig dat je weet wat het inhoudOorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
okee..
maar hoe kan ik erachter komen wat dat inhoud ? of is enige mogelijkheid de parelli dvd's kopen ?
Bladwijzers