Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Schone billetjes..?

Re: Schone billetjes..?

Bij Annet valt het met de troepjes rondom haar anus en kling wel mee. Haar uier pulk ik wel regelmatig uit. Meestal vindt ze dat prima, inderdaad af en toe dat beentje helemaal optillen als een hondje
    Op dit moment is het wat lastiger, moet ik er wat voorzichtiger mee omgaan. Zal ongetwijfeld te maken hebben met haar dracht, het uitgroeien van tepeltjes en verhoogde uiergevoeligheid. Ze laat het in ieder geval nog wel goed toe

Goh.. is Wien soms de enige die dat gefriemel maar niks vind?

Vandaag eens voorzichtig met nat washandje gepoetst.. volgende keer maar niet meer wit washandje van de eigenaar gebruiken
    Denk dat ik de bodylotion nog even op de langebaan schuif, tot ze het allemaal prima vind enzo.. ben benieuwd of ze ook eens in de piesende-hond-houding gaat staan

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    nee, Summer vindt het ook verschrikkelijk en die kan er echt boos om worden, dus dat doen we dan ook niet al te vaak
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    nee, Summer vindt het ook verschrikkelijk en die kan er echt boos om worden, dus dat doen we dan ook niet al te vaak
    Susan vindt het ook niet wat. Billen mag wel, uier is van HAAR.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ester vond het altijd verschrikkelijk....tot ze 2 veulies had gebaard (en geloof me die frutten wat aan de uier op een dag ) en rent me nu gewoon achterna in de wei als ik het schoonmaak klusje nog niet naar haar zin heb gedaan.

Timber staat met lipje omhoog en tilt inderdaad ook zo een been op als het moet....zaaaaaalig vind ze gefrut aan haar uiers (zie je wel moet ik toch een veulentje gaan fokken bij d'r )

Rare paarden heb ik gewoon
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Rengel vindt haar billen schoon maken wel ok maar haar uier, daar MOET ik afblijven
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Onze Vas moet er ook helemaal niets van hebben!!
    De shets daarentegen die genieten zo hard dat ze langzaamaan dieper en dieper doorzakken en uiteindelijk belanden ze de grond op! Eentje is zelfs zodanig geobsedeerd dat ze op de grond gaat liggen en zelf verder doet. Wij noemen het 'vrijen met de grond' echt grappig
    Wel lastig want dan kan je de uier niet verder schoonmaken!!
    Onze haf vindt het ook super! Zij blijft gelukkig wel rechtstaan!
    Wat zij wel heeft is in de zomer zodanig veel van die mini mugjes aan haar uier dat ze daar redelijk bloedt! De dierenarts heeft daarvoor aangeraden om er vaseline aan te doen, zodat dat de vliegjes/mugjes tegenhoudt, want dat ontsteekt anders en wordt weer een heel gedoe!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten