Heb jij m al binnen?????????? Heb je ook automatische incasso gedaan???? ik heb m nog niet![]()
Heb jij m al binnen?????????? Heb je ook automatische incasso gedaan???? ik heb m nog niet![]()
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
jeps automatische incasso.... ik vond het ook echt super snel!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Boek over opvoeding jong paard? Zo goedkoop?
Hebbuh!![]()
Ben benieuwd wanneer ie binnen is. Gaat snel blijkbaar
Surrender to fun!
De mijne kwam een dag later al binnen. Leuk boekje - gaat niet erg diep op de zaken in maar geeft precies de goede tips in de juiste volgorde! Heel handig als je een jonkie hebt en je kunt er zelfs voor oudere paarden nog wat uit halen.
Beste investering voor zo weinig geld!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Ik vind het eigenlijk veel te oppervlakkig. bepaalde oefeningen worden met een foto uitgelegd, maar verder het hoe en wat-te-doen-als, daar wordt niet erg diep op ingegaan. Ik schrok nogal van het tijdsschema. 9 weken inrijden tmeh... ok, daar ben ik al 2 jaar voor aan het werk, haha
![]()
Tsja.. het is geen Parelli die je bij de hand neemt ( niet lelijk bedoeld hoor) .. ik vind 9 weken een redelijke tijd, tenslotte loopt het paard geen Z-dressuur aan het eind van die periode. Twee jaar... jeetje, da's wel erg lang..![]()
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
hihi, ach marianne. je kent het verhaal...
eeeh...ehehe.. ben al drie jaar bezig met Caitlin, maargoed die heeft wat nare dingen meegemaakt op dat gebied.Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Dat tijdschema vind ik wel redelijk,als je er vanuit gaat dat het paard gewoon een goede opvoeding heeft gehad en vertrouwen in zijn mens. Ik heb het boek net binnen dus zal het eens bekijken![]()
ga het ook maar es bestellen..het inrijden duurt me nu ook veelste lang, ik ga ook voor de 9 weken..*zoekt emotiocn met zweep*![]()
neej grapje maar ben erg benieuwt hoe dat schema dan is.
hihi.. ik leende dit boek vorig jaar van mijn Sussie Hester.. kwam er niet echt aan toe.. het slingerde wat rond.. totdat Gorilla het zat was en em in de boekenkast zette bij de rest van de paardenboeken.. Toen ik daar op een gegevenmoment keek.. stonden er gebroederlijk (gezusterlijk?) twee exemplaren naast elkaar.. bleek dat ik het allang zelf had... vergeten![]()
..
Enne oh ja.. Equisense kan je niet alleen lezen en kijken... ook luisteren!!!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb het boek ook maar gekocht![]()
Enne wat dat inrijden betreft ik ben al 4 jaar bezig hoor Sanen daar is niks mis mee volgens mij
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik heb hem binnen. Ga vanavond even kijken...
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
na 4 jaar noem je dat toch geen inrijden meer,maar doorrijden?
inrijden versta ik echt de beginsels onder als het leren van de teugel,gewichts en been hulpen,zodra deze basis er goed inzit ga je toch over doorrijden praten.
hahaha nou ik heb het boek ook binnen, gisteren al heb al een groot deel gelezen en ben erg tevreden over het boek. Alles staat super uitgelegd en behulpzame plaatjes zijn toegevoegd. Fijn boek dus.
En als je al 4 jaar bezig bent noem ik het ook gewoon rijden/trainen![]()
Tja wat is inrijden he. Ik ben al ruim een jaar bezig met zadelmak maken.. zo 1 keer in de 3 maanden een keer het zadel erop![]()
Als je alle dagen bij elkaar op zou tellen achteraf zou het best eens 9 weken kunnen zijn![]()
(of hoort het zadelmak maken ook al bij het inrijden in die 9 weken erbij volgens dat boek?)
Surrender to fun!
Bladwijzers