Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
besteld![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
haha, dan moet ik natuurlijk ook op de hoogte blijven. besteld!
zo zijn ze snel door hun laatste voorraad heen: ik heb 't ook besteld!
Altijd lekker leesvoer!
Wat betreft het werken met lange lijnen: ik zou daar zeker met zo'n jong paard nog niet aan beginnen. Er is nog zoveel méér wat je met een jong dier kunt doen ( en ik vermoed dat het boek en de Equisense DVD je daarbij kunnen helpen!). Lange lijnen is niet 'zomaar' met twee touwtjes werken, er is een verfijnd netwerk van communicatie met je paard voor nodig en daar ben je met zo'n jonkie nog niet aan toe. Wél kun je nu beginnen met de basis ervoor: communicatie opbouwen !
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
ik heb hem ook gekocht!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik heb 'm gisteren ook besteld![]()
Always Look on the Bright Side of Life!!!
ik heb hem ook besteld, na alle positieve reacties en de leuke prijs mag hij natuurlijk ook niet in mijn collectie ontbreken![]()
me too...goede boeken zijn altijd welkom!
Haha, zojuist gebeld door een medewerkster van mediaboek...of er soms sprake was van een 1 april grap want de bestellingen stromen binnen. Prachtig. Ze zat te lachen aan de telefoon. Ik had er net één besteld en toen dacht ze: nu ga ik eens bellen. Heb haar de oorzaak van de hause uitgelegd, ze hebben er nog genoeg, dus kom maar op met de bestellingen zei ze! Erg grappig. Het is gewoon een goed boek, en voor die prijs laat ik het dus ook niet schieten.
Oorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, wat grappig! wie wet krijgen we binnenkort een speciale NHforumkorting!![]()
Dat is èen goed boek!
Ik heb Andor hier destijds goed mee kunnen helpen. Volgens mij staat het al 6 jaar in mijn kast.
hahaahaaaa meesterlijk leuk hoor... het is me toch was met die NH-fam![]()
Wat apart dat je zegt dat je Parelli en Monty Roberts niet ziet zitten, maar wel interesse hebt in Emiel Voest.
De methode "van" Emiel Voest is namelijk een samenvoegsel van allerlei stukjes van bijvoorbeeld Parelli en Monty Roberts. Is dat omdat Emiel Voest nederlander is en daarom misschien iets toegankelijker ? In dat geval is inderdaad Equisense, zoals al eerder gezegd, een hele goede tip !
Succes met je jonge paard. En oja, wij hebben vorig jaar ons paard ook ingereden, maar zonder de hulp van een goede instructie redt je het imo niet. Kennis uit boeken alleen is niet voldoende, maar een fijne aanvulling om vooraf je plan te trekken.
ik heb het boek al binnen!
op het eerste gezicht ziet het er echt super uit!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Bladwijzers