-
Actief Forumlid
Re: andere ongevraagt aan jouw paard zitten?
Voor een tijdje terug had ik 1 van me pony`s uit het land genomen om een ritje te maken, daarvoor waren een aantal pennymeisjes even aan het praten met mij en hadden brood mee voor de pony`s vroegen netjes of ze wat mochten geven ik zei dus stom Ja, achter af wou ik het helemaal niet dus voortaan zeg ik nee maar goed ze doen het toch wel als ik er niet ben.
Nu kwam ik terug met me pony en opeens was die ander helemaal vrij van modder die had ik nog niet gepoetst en me spullen lagen anders dus weet voor 100% zeker dat zij gewoon hem gepoetst hebben!!
Hij vind poetsen totaal niet erg en stelt het wel op prijs zolang die door mag eten.
Maar wanneer er vreemde op zijn rug kruipen gaat die bokken straks gaan die pennymeisjes dat doen want van het èèn komt het ander dan maak ik me toch echt wel zorgen.
Want ik wil liever ook niet dat andere aan MIJN pony`s zitten.
Ik zit er ook diep overna te denken om bordjes op te gaan hangen van niet aaien & voeren.
Die van schurft is trouwens wel echt een goeie hoor,,mischien ga ik dat idee wel van je jatten als je het niet erg vind
-
Actief Forumlid
Forum Rechten