Lijkt mij dat ze gewoon van Diesel moeten afblijven, zelfs hij gezadelt in de wei staat met 'rijd op mij!' erop hoor je er nog niet zomaar op af te stappen.
Tja ikzelf heb er eigenlijk weinig over te zeggen wie er wel of niet aan Wien zit, kan moeilijk de eigenaar vragen of hij van zn paard af wil blijven![]()
Zijn dochter + pennydinnetjes zijn Wien weleens aan het borstelen in de wei, vind haar soms terug met allemaal vlechten in. Vind ik niet zo'n probleem eigenlijk, ze vind die kleine meisjes geweldig en zo niet kan ze gewoon weglopen. Staat toch onder toezicht, want ze mogen niet alleen bij de 'grote' paarden. Voor de rest mogen er geen vreemden alleen bij de paarden, eigenaar is er altijd bij en hij vind dat Wien van mij is, dus daar komt verder niemand aan behalve mss wat aaien.
Vind het wel lastig dat zijn zoontje soms op Wien proberen te hupsen.. het mag absoluut niet en Wien loopt meteen weg, maar hij probeert het wel regelmatig. Dat is sowieso nogal een ettertje, we hebben regelmatig ruzie. Als ik aan het wandelen ben, pakt hij Wien soms gewoon bij het halster om haar even mee te sleuren een andere kant op. Heb wel gesprek met de eigenaar gehad, dat ik hem gewoon weg moet sturen, maar hij luisterd niet echt dus soms geef ik 'm maar gewoon een por met de CS.. loopt hij weer jankend naar huis![]()
Is het trouwens geen idee om een bordje in de trant van 'niet aaien - bijt!' aan het hek te hangen, als er veel wandelaars langskomen? Hadden wij vroeger ook aan onze wei, alleen deed onze pony het echt![]()
Bladwijzers