Vandaag kwam ik bij Diesel en toen was het verzorgstertje met mijn touw aan het spelen..Ik ben erg materialistisch ingesteld maar vond dit nog wel okee..maar het bracht me aan het denken..zouden ze vaker mijn spullen gebruiken?
Toen hoorde ik dat Gister iemand Diesel geborsteld had..kheb geen idee of dat op stal gebeurde of buiten..los of vast..of dat het alleen bij borstelen bleef, maar waar trekken ullie de grens?
Natuurlijk heeft de ander er minder moeite mee als de een, maar ik vond het wel vreemd dat vreemde mensen zomaar Diesel gaan borstelen..en dus aan mijn spullen komen..
Alles ligt ook voor het grijpen..ofja mijn touwen hangen er netjes en mijn poetskoffer staat voor de stal..maar dan nog..ik moet toch geen briefje op gaan hangen van..blijf van mijn spullen en paard af?
Ik bedoel..ik heb ooit gehad en dat is geen grap..dat toen ik waldo nog verzorgde en hem ergens op winterstalling had staan dat ik wilde komen rijden..waren er leuk meiden om hem aan het rijden..!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik heb geen zin in dat ik dadelijk daar kom er tehoren krijg dat er iemand op heeft gezeten omdat die dacht dat dat wel kon..omdat ik er ook op heb gezeten of omdat diegene wilde weten of je er op kunt rijden..
Hebben jullie ook hier ervaring mee en hoe los ik dit op?
Bladwijzers