Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Savvy Club vraagje!

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Savvy Club vraagje!

Wist niet waar ik het kwijt moest, dus plaats het maar hier..

Heb éindelijk mijn moeder zover dat ze hoogstwaarschijnlijk een creditcard wil aanvragen maar vroeg me dus af..

De 25% korting op DVD's en equipment, geldt die ook als je bij Marieke uit de voorraad in Oostburg bestelt of alleen als je via parelli.com je bestellingen doet?
    Ben altijd een beetje huiverig voor bestellingen vanuit het buitenland ivm invoerbelastingen enzo
    Een SC-lid die mij kan helpen??
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Re: Savvy Club vraagje!

Je bent veel beter dat je besteld uit Amerika, veeeeeel goedkoper (ook verzenden) en de tax is al bijgerekend! Wat leuk, nog een SC lid! Maar normaal geldt die korting ook bij Marieke denk ik .
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Je bent veel beter dat je besteld uit Amerika, veeeeeel goedkoper (ook verzenden) en de tax is al bijgerekend!
    Dus je betaald over de prijs die je in de webshop ziet staan alleen nog verzendkosten? Dat wist ik niet.. hoorde namelijk dat er bij een kennisje nog aardig wat douane-kosten overheen kwamen, vandaar dat ik wat huiverig ben voor het bestellen vanuit Amerika..
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Nee, nee, dat zit nog niet in de prijs daar. Dat wordt bij de check-out bijgerekend. Maar vergeet niet dat de dollar superveel lager staat dan hier en toch nog een flinke duit bespaart!

Xjes!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Bladwijzers

Forum Rechten