Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Exames halen??

Exames halen??

Hallo,

Ik heb al van verschillende mensen gelezen dat eddy het had goedgekeurd...???? maar wát is nou precies de bedoelling... moet je ergens lid van zijn of wat.. dat eddy je examen goed keurd.. is dat met een filmpje ? ik snap er echt helemaal nix van wie kan mij eens een uileg geven??

Groetjes Mandy!!

Re: Exames halen??

Kijk eens op http://www.parelli.com of http://www.parelli.nl, daar leer je vast meer.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

daar heb ik al gekeken... maar kan er nog niet heel veel meer uit halen of heb ik het gewoon niet goed gelezen

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Moet je even bij videocoatching op parelli.nl kijken en op parelli.com staan de assesments onder levelpakketten.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mandyyy
    Hallo, Ik heb al van verschillende mensen gelezen dat eddy het had goedgekeurd...???? maar wát is nou precies de bedoelling... moet je ergens lid van zijn of wat.. dat eddy je examen goed keurd.. is dat met een filmpje ? ik snap er echt helemaal nix van wie kan mij eens een uileg geven?? Groetjes Mandy!!
    Je hoeft nergens lid van te zijn. Maar je mag een video ( of DVD) maken van jou en je paard. Op die video laat je +/- 20 taken zien. Die taken ( dus wat je moet laten zien) noem je het level 1 examen (aanklikken -> Onder iedere taak staan de punten, waar Eddy op let). Als je alle taken doet zoals hier beschreven, dan heb je het level 1-examen gehaald. O ja, insturen van de video/DVD kost €50,00 en dan mag je een taak zo vaak overdoen als nodig is . En Eddy is de instructeur, die jouw taken wel/niet goedkeurt. Zo duidelijker? Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

jaa zeker dankjewel!

Bladwijzers

Forum Rechten