Wie gaan er allemaal naar de Parelli's in Birmingham?
Onze tickets zijn besteld en de kaartjes voor het evenement heb ik vandaag zelfs bij Hanneke thuis in handen gehad![]()
Het duurt nog wel een paar maanden maarre welke forumgangers gaan er nog meer?
Wie gaan er allemaal naar de Parelli's in Birmingham?
Onze tickets zijn besteld en de kaartjes voor het evenement heb ik vandaag zelfs bij Hanneke thuis in handen gehad![]()
Het duurt nog wel een paar maanden maarre welke forumgangers gaan er nog meer?
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Wij zijn nog een beetje aan het rondneuzen voor een overnachtingsplaats, maar de plannen liggen er zeker!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
ik weet het nog niet...hangt af van of marie claire met of zonder Origan gaat....als hij meegaat zal ik ook wel meegaan....als ze alleen gaat blijf ik lekker hierik heb het wel gezien.....de rest van de show dan he
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Hoi,
Ik ga ,samen met Erwin(hubbie).
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Gaaf!![]()
Ik twijfel nog.... heb ook een bloedje hekelaan een boot dus dan word het de tunnel of een vliegtuig... pff ik twijfel nog even verder.
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Gaan er nog mensen van hier met de bus van Parelli Vlaanderen/Nederland ??
In eerste instantie zou ik namelijk met mijn moeder naar Birmingham gaan, maar als dat duurder uitpakt, zet ze me liever op de bus![]()
Dus waarschijnlijk wordt het de bus. Zoek ik alleen nog wel een roommate..
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Bladwijzers