Ik vond dit op bokt;
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p34874398
Hallo,
Na een blessure van mijzelf wil ik het lesgeven weer oppakken. Ik wil nu een gratis clinic geven om het allemaal weer een beetje op te pakken. Ik geef les in Natural Horsemanship, grondwerk, geinspireerd door de Spaanse Rijschool en mijn eigen ervaringen met paarden.
Ik zoek een adres met het liefst meerde paarden en eigenaren. Maximaal 5 combinaties. Ik kom dus langs. De stal moet in of vlakbij Hoorn zijn. Eventueel wil ik ook wel verder reizen tegen reiskostenvergoeding, is in overleg. Verder moet er een stuk zijn waar we kunnen werken (binnen/buitenbak) Liever geen grote pensionstal/manege o.i.d. waar het vaak erg druk is. Paarden/eigenaren maakt het me eigenlijk ook niets uit wat het is.. mensen met/zonder ervaring, western/spring/recratie ruiter, menner, maakt niet uit. En het zelfde qua paarden. Het zijn geen erg belastende oefeningen, maar het paard moet het wel aankunnen. Een paard met een peesblessure bijvoorbeeld kan ik weinig mee, daar heb ik niet voor geleerd.
Wat wil ik ervoor terug? Ervaring.. En misschien dat er iemand foto's kan maken, die ik kan gebruiken voor een advertentie!
Lijkt het je iets, laat maar horen dan..
En in eerste instantie sprak het me wel aan, maar ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met haar.
En of er misschien interesse is, (als het misschien wat is zou ik het wel graag een keer meemaken, maar aangezien er hier in nistelrode geen stal waar ik echt contact mee heb, werkt het dus niet hier, misschien ergens anders, dan kan ik daar naartoe komen)
dus..??
Bladwijzers