Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: wimlessen in Friesland (Leeuwarden?)

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

wimlessen in Friesland (Leeuwarden?)

Wie heeft er zin om op een regelmatige basis les van Wim Vonck te hebben in Friesland? Ik ben net een week bij hem geweest en wil liever niet een half jaar wachten op een volgende les van hem. Daarom wil ik kijken of het mogelijk is om hem in Friesland les te laten geven. Wim staat daar wel open voor. Nu wil ik peilen of er meer enthousiastelingen zijn die dat wel zien zitten. Kosten zijn € 50 voor drie kwartier + bakhuur. Plaats is nog onbekend omdat ik nog geen bak geregeld heb. Eerst wil ik checken of er voldoende animo is. Tips voor geschikte binnenbak zijn altijd welkom.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Re: wimlessen in Friesland (Leeuwarden?)

Ikke ikke!!
    Tenminste, als ik vervoer geregeld kan hebben.

Er staat 2 km van Wien af een manege, er zijn 2 binnenbakken. Volgens mij ook genoeg plaats om paard neer te zetten, en anders kan dat ook wel bij ons. Is wel aan het eind van de wereld, maar mss handig voor noord-hollanders (of praat ik nu onzin?)

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: wimlessen in Friesland (Leeuwarden?)

Leuk dat jij ook wilt nienke. We moeten nog wel meer mensen zien te vinden. Een stalgenootje van mij wil wel eens een les proberen. Maar of ze ook op regelmatige basis les wil, moet dus nog blijken. Zijn er meer mensen die belangstelling hebben?
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Bladwijzers

Forum Rechten