Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: HO endurance flex

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

HO endurance flex

Ook hiervan zou ik graag meningen of ervaringen horen. Hij is oa bij horseman outfiter te koop en weet toevallig dat gemmvm hier op het forum er 1 heeft waar ze heel tevreden mee is.

Ik zou het zoiezo wel fijn vinden als er 1 topic was met endurance zadels..en zo ook voor western. En dan kort en krachtig was info..voor brede of smalle paarden..kort zadel..licht van gewicht of juist zwaar..boomloos of met boom, ...met panelen of zonder...dat soort dingen. Moet nu elke keer de zoekfunctie gebruiken maar zou een centraal topic met allerlei zadels met 1 foto wel fijn vinden. Ik zou er best onderzoek naar willen doen..of iig verschillende zadels zoeken..en dat iemand dan bijvult met belangrijke info die ik dan vergeten ben ofzo.

maar goed..hier de HO endurance flex

hiervan lijkt met die kruisende singel jist fijn..zodat je zadel goed blijft liggen..of hoe noem je dat gedeelte..

http://www.horseman.nl/index.php?option ... &Itemid=35

zou zou ik ook wel meer willen weten van de ortho flex..hij heeft veel gemeen met de american flex geloof ik..en is ontzetend duur maar werkt ook met panelen.

Re: HO endurance flex

Die HO flex leek mij wel leuk vanwege de flex, maar de flex is minimaal. Niet genoeg om seizoensveranderingen in bijvoorbeeld een Suus op te vangn.

May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten