Mijn VZ-ruin plast en poept ook keurig langs de rand... Daar houden we voor de mest dan ook een stukje stro-vrij.
Mijn eigen pony... tja... die laat het gewoon vallen waar hij staat
En baasje elke dag maar stront ruimen...
Groetjes, Lacuna
Mijn VZ-ruin plast en poept ook keurig langs de rand... Daar houden we voor de mest dan ook een stukje stro-vrij.
Mijn eigen pony... tja... die laat het gewoon vallen waar hij staat
En baasje elke dag maar stront ruimen...
Groetjes, Lacuna
Leuke men-pony zoekt verzorgster => http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=18477
<!-- m -->http://www.begeleidendhorsemanship.tk<!-- m -->
haha ja ze zullen niet echt rekening met je houden
mij pony staat nooit op stal maar als ze op stal staat dan doet ze het achterin..
Shiva is ook al zo schoon. Ik houd achterin de stal een strook ten breedte van de mestvork vrij. Dan is het alleen een kwestie van mest rapen.![]()
Cunna doet dr stal compeet verbouwen als ik een weekend weg ben en als ik zelf mest en binnenzet mest ze achterin. Lekker handig zo'n paard, ze maakt het degene die dr in mijn weekend weg doet wel moeilijk zo.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
mijn paard staat ook snachts op stal,ze staat op vlas.
ze staat nu een week op haar huidige stal,de eerste keer heb ik er 3 balen ingegooid,na 3 dagen een halve baal erbij,en nu weer een halve baal erbij,haal dagelijks zo goed mogelijk de poep en plas plekken weg,maar ze loopt zo te draaien in de box dat ik vanmorgen toch de halve stal leeggehaald heb (Voorin nu kaal beton,achterin vlas),achterin heb ik het allervieste weggehaald en er een halve baal schoon vlas overheen gedaan.
als het aan mijn paard ligt kan ik iedere 2 dagen de box helemaal leeghalen,t is echt een viezerik,de drollen loopt ze ook de hele stal door en alles zit onder de poep en plas.
zou het misschien een optie zijn om de stal leeg te halen,en dan in 1 hoek een pak vlas gooien en verder niks? en dat dan iedere zoveel dagen er helemaal uithalen en weer een nieuw pak erin?(wordt wel een dure grap zo).
voor een potstal idee (wat vaak gedaan wordt met vlas) is mijn paard in ieder geval niet geschikt omdat ze alles door de hele box heen loopt.
heeft iemand nog een goed idee wat ik als bodembedekker kan gebruiken?
heb ook al aan een rubberen mat gedacht met een heel dun laagje vlas om de plas op te nemen,en dat er dan dagelijks uit halen en verversen,maar ik heb geen afvoer putje ofzo in mn box.
Bladwijzers