Ik denk dat wij die 18e juni toch echt op vakantie zijn....
Veel plezier in ieder geval alvast!
Ik denk dat wij die 18e juni toch echt op vakantie zijn....
Veel plezier in ieder geval alvast!
May the horse be with you!
Jammer dat je er niet bij kan zijn![]()
ohhh, ik lees net dat het de 18e is...
en ik heb steeds de 11e in mn hoofd. Vaag!!!
Kan ik dr misschien een dagje of 2 aan vast plakken? Heb dan namelijk toch vakantie![]()
Lijkt me een goed plan Eveline. Is een mooie omgeving dus je hoeft je zeker niet te vervelen!!
Ik doe geen Parelli, maar ik ga eind mei wel naar de clinic van Steve Halfpenny met Fenna.... Misschien ben ik dan wel zo enthousiast (en hopelijk mijn vader ook, die moet rijden) dat ik ook mee wil!!!!
Alhoewel mij vader het vast niet zo ziet zitten... 28 en 29 mei clinic, 26 juni naar welshkeuring met Fenna, misschien een beetje veel gevraagdIk moet mijn E rijbewijs halen, een trailer en een trailerproof-auto kopen!!! Wil iemand mij sponsoren ???
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Misschien Eddy?
Waaaaaaahahahahaha!
May the horse be with you!
Je kan hier wel een paar dagen vertoeven idd. Maar bij ons op stal is nogal lastig, we hebben alleen 1 groot stuk land he... en vier bazige ruinen hihi. En ik heb geen tijd
Maar hier in buurt misschien wel, zou je ff rond moeten bellen.
(bijv. naar die luxe manege naast ons waar de demo was haha)
Voor mensen die er dus een weekendje weg van willen maken:
Dit zit allemaal in, aan of dicht bij het bos.
Den Goubergh (manege)
tel: 0165 - 533277
Vakantieverblijf De Keijtenburg (minicamping + pensionstal)
Tel: 0165-341390
Mobiel: 06-10547039
Nieuw Keijtenburg (manege)
tel. 0165 341450
Stal de Wit (pensionstal)
Tel: 0165-348290
Fax: 0165-348291
En jammer Mafhaf dat je net op vakantie bent!
Hmm, dan maak ik er wel een 'weekendje bij mn ouders' van. Eerst 2 daagjes daar over de Malpie rijden met mn zusje en dan nog een dagje playday in Roosendaal (is trouwens niet echt veel dichterbij ofzo, maar tis een leuk rondje)
Maar het is dus op 11 juni begrijp ik? En is er iemand in de buurt van Vlaardingen/Rotterdam met wie ik mee zou kunnen rijden (zonder paard)..... anders moet ik even proberen om een auto te lenen.
Ik zou het erg leuk vinden om in ieder geval naar jullie te kijken en live te zien wat jullie allemaal uitspoken![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Nee, het is 18 juni
ik was degene die dacht dat het de 11e was. Maar vanaf 18 juni heb ik zeker vakantie, dus kan lekker een paar daagjes langer![]()
aha..... fijn ben jij, nou was ik ook in de war!!!![]()
maar zal kijken of ik dan kan, lijkt me wel erg leuk!
Volgens mij komen er een aantal mensen uit die buurt vandaan dus carpoolen kan wellicht wel.
Ik wil je ook best in Roosendaal van het station halen, is 40 minuutjes vanuit Rotterdam.
Hee, ik sta nu zonder paard opgeschreven, maar ik zou natuurlijk heel graag mijn merrie meenemenheeft iemand suggesties over het huren van een trailer ofzo? Het rijden is nl geen probleem, alleen het vinden van een trailer is moeilijk.
Ik ben wel pas net met haar begonnen en ik rijd nog niet buiten, is het dan wel de moeite waard?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
hoi.
bij fugers kun je voor 1 dag een trailer huren.
weet alleen de prijs niet.
volgends mij kun je bij bk trailers in barneveld ook n trailer huren.
verder weet ik het ook niet.
kijk de telefoongids ff na mischioen kun je bij bos ook nog n trailer huren.
doe wat denk wat goed is en trek je niets aan van mensen die het `beter weten`
Bladwijzers