Jammer dat die van mij nog niet ver genoeg beleerd is en dat altijd alles zo ver is, haha.
Jammer dat die van mij nog niet ver genoeg beleerd is en dat altijd alles zo ver is, haha.
wow, wat een lijst zeg!
Ja wordt volgens mij wel een leuke dag!
JahèOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Kom je ook
Het wordt zeker gezellig!!
En Fellor, er komen ook mensen zonder paard hoor, iedereen is welkom![]()
nee 18e heb ik al een en ander in de planning staan. helaas. maarre, ik verwacht een uitgebreid verslag, foto's en filmpjes he!
Oke, nou zet mij maar bij de lijst dan. Dan ben ik ook van de partij!
Helaas, better luck next time en foto's volgen zekerOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Leuk Fellor, ik schrijf je erbij!!
Maaike met paard
Spinner met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Bikkel16 met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
Sophie zonder paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Mafhaf onder voorbehoud met paard
Mandy onder voorbehoud met paard
Naepir onder voorbehoud zonder paard
En Marja, heb jij eigenlijk geen zin?
Lief dat je naar me vraagt Elise en ja, ik heb wel zin, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. Ik heb als een tijdje erg last van mijn rug, waardoor ik over het algemeen weinig en momenteel zelfs helemaal niet kan rijden.En om nou een lange reis te ondernemen en dan alleen maar mee te kunnen doen met grondwerk, dat vind ik een beetje zonde.... Mocht ik echter opgeknapt zijn tegen die tijd, dan laat ik alsnog wel van me horen en dan zie ik wel of er nog een plaatsje voor me is.
![]()
Ahhh, arme Marja
Balen van je rug zeg, want we hebben je er graag bij!
Dank je Eveline, dat doet mijn arme oude hart goed.![]()
Ow dat is heel vervelend ja, ik begrijp dat je dan geen lange rit met de vrachtwagen gaat maken. Hopelijk gaat het snel wat beter met je, en plek is altijd hoor!
Dit wordt gezelliggggg!!!!!!
En Marja... hopen dat je tegen die tijd opgeknapt bent!
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
Uhm, ik ben een beetje laat, maar ik wil ook wel graag komen! Met paard lukt denk ik niet; geen trailer en geen rijbewijs, maar ik wil wel graag komen kijken!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Gezellig
Maaike met paard
Spinner met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Bikkel16 met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
Sophie met paard van Mister T
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Myracara zonder paard
Mafhaf onder voorbehoud met paard
Mandy onder voorbehoud met paard
Naepir onder voorbehoud zonder paard
Wow al dat volk! Ik zou wel willen maar ik weet het nog niet zo, ik wil zo veel meedoen. Komt nog eens ij dat ik geen vervoer heb of zo. In principe zou ik wel kunnen komen zonder paard maar ik weet het nog niet, zal het eens vragen...
![]()
Bladwijzers