Is de playdag nog steeds 18 juni?Helaas, dan moet ik invallen voor al mijn collega's die op vakantie zijn. De volgende keer ben ik van de partij.
Is de playdag nog steeds 18 juni?Helaas, dan moet ik invallen voor al mijn collega's die op vakantie zijn. De volgende keer ben ik van de partij.
Moet helaas afzeggen![]()
. Is er een playday in mijn achtertuin, hebben we dubbele afspraken
, voortaan beter op de kalender schrijven denk ik.
Veel plezier allemaal
Eveline, valt er neit iets te regelen met meerijden met paard? Hihi, kijtk haar erg lief aan. Nee, kan helaas neit een chauffeur en trailer egelen e.d die dag anders was ik met paard gekomen. Was geoie ervaring geweest.
Dan nog voor iedereen met paard: Dazen heb ik vandaag voor het eerst gesignaleerd, nu nog weinig maar ik vrees met grote vrees dat ze 18 juni toch echt tot kolonies vermenigvuldigd zijn
Wat ik vorig jaar deed en wat goed werkte: vliegendeken met of zonder hals tussen dekje en zadel en de rest vol spuiten met Atex-daas spray, niets anders want dat werkt écht niet. Even aan denken anders heeft je paard het echt ongemakkelijk!
Oei, dat gaat nog wat worden danIs het daar zo erg ?
Die Atex-daas spray is wws alleen voor dazen ? Maar kheb er hier in belgie nog nooit van gehoord. En meestal werken die dingen geeneens nog niet, maar kosten wel handen vol.
En een vliegendeken is dus aan te raden ?
Wat de lunch betreft, allemaal goed ! Moeten we op voorhand kiezen welke broodjes of wordt er gewoon willekeurig gekocht ?
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Atex daas spray werkt wél heel goed hoor en alleen voor dazen ja! En met zo'n fles doe je heel de zomer. Bijna overal in nederland zitten die rotbeesten, dat is niet alleen hier zo...
Maaike met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
*Sylvia* met paard
Mandy met paard
K-trien met paard
Sophie met paard van Mister T
Myracara met of zonder paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Evenaar zonder paard
Sanne2 zonder paard
Spinner onder voorbehoud met of zonder paard (kan ze met iemand meereizen??)
Naepir onder voorbehoud zonder paard
Ohhh, bah, bauwen, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat die bij jullie wel zitten (wij zijn hier gezegend met een vrijwel vlieg-vrij bos
Moet ik ff snel een vliegendekentje gaan regelen...
Kan niet 1 iemand een fles daas-spray kopen die we dan met zn allen delen in kosten? Want ik heb waarschijnlijk de rest van het jaar geen spul meer nodig.
Ohja, ik eet NIET mee met de lunch: doe mee met een voedingsproef op de universiteit en krijg dus mijn eigen eten mee...
Enne: ik heb een 1-paards trailer, dus tenzij je paard achter in de bus past (op of onder het bed, hahah), heb ik geen plek voor nog een paardje...
Goed idee, Eveline !
Tenzij ik het hier moest vinden, kzal er is achter horen.
Want bij ons heb ik eigenlijk ook geen last van die rotbeesten, maar wij zitten nu ook ni zo veel in bossen en tis daar waar ze op de loer liggen![]()
We kunnen mss allen tesamen een vliegendeken aanschaffen, dan krijgen we een fikse korting, haha.
Maar een deken op wandeling vind ik eigenlijk ni zo praktisch, als je er ergens mee blijft achterhangentoch zeker in de bossen.
Haha, ja een shet zal daar wel in passen![]()
Ik kan jammergenoeg mijn paard niet meenemen. Ik kom dus gewoon zelf. Ik vindt het wel een goed idee om die lunch te doen. Als je daar nog hulp bij nodig hebt oid zeg je het maar. Ik ben graag van nut bij dat soort dingen![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Vliegendeken in het bos heb je geen last van hoor, ik galoppeer er gewoon mee en alles, als je zo'n dunne neemt van een glad stofje (die zijn ook het goedkoopst) kan je die makkelijk onder je zadel doen en je hebt nergens last van eigenlijk...
Zal eens kijken of ik er een kan vinden op internet..
En 1 fles Atex daas spray kopen is voor jullie inderdaad een goed idee! bij de paardendrogist hebben ze het geloof ik ook. (let op: atex heeft nog meer insecten spul maar dat werkt niet voor dazen!)
Zoiets:
19,95 bij paardenshop.nl
Hey, das eigenlijk best een mooie vliegendeken!! Ik kom dan wel niet met paard en bij ons zitten stukken minder dazen dan daar, maar het is nooit weg om een goeie te hebben
Ik heb trouwens een ander merk daasspray die ook prima werkt, 'Bremsen Bremse' heet het.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dat is idd een mooi deken ! En niet zo duur.
Ik was al eens gaan kijken bij ons in de shop, maar dat was al direct boven de 50 euro, wel met kruissingels, maar die heb je in principe toch niet nodig om te rijden.
Bedankt voor de tip !
Gezien op Horseshop.be andere opties met hals voor € 10,- meer.
Hary's Horse vliegendeken met hals € 29,95
Hary's Horse vliegendeken met hals en zadeluitsparing € 29,-
Het merk Hary's Horse is te vinden in de meeste ruitersportzaken.
Nog goedkoper zijn de vliegendekens op http://www.Agradi.nl v.a. € 9,95. Sommige zijn wanneer je ze per 2 bestelt goedkoper. Dan heb je er dus 2 voor € 20,-. Misschien met een ander deelnemer samen te bestellen?
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
Maaike met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
*Sylvia* met paard
Mandy met paard
K-trien met paard
Sophie met paard van Mister T
Myracara met of zonder paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Evenaar zonder paard
Sanne2 zonder paard
Olga zonder paard (zusje Sanne2)
Spinner onder voorbehoud met of zonder paard (kan ze met iemand meereizen??)
Naepir onder voorbehoud zonder paard
Heeft er nog iemand plek in de auto? Ik dacht dat ik makkelijk vervoer had, maar dat valt tegen. Ik kokm vanuit de buurt van Utrecht.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers