Hoi Spinner,Oorspronkelijk Geplaatst door spinner
als je wilt kun je met mij meerijden, vanuit Leiden. Ik heb alleen helaas geen plek in mn autootje voor een extra paard....
Hoi Spinner,Oorspronkelijk Geplaatst door spinner
als je wilt kun je met mij meerijden, vanuit Leiden. Ik heb alleen helaas geen plek in mn autootje voor een extra paard....
Ik laat maar ff weten dat K-trien ook komt (met paard), ik zie dat ze het nog niet heeft doorgegeven.
Dan blijft je boekhouding in orde![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Laatste update:
Maaike met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Bikkel16 met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
*Sylvia* met paard
Mandy met paard
K-trien met paard
Sophie met paard van Mister T
Myracara met of zonder paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Evenaar zonder paard
Spinner onder voorbehoud met of zonder paard (kan ze met iemand meereizen??)
Naepir onder voorbehoud zonder paard
Hoi Elise
Even een vraagje, want is mijn eerste playday die ik meemaak
en zo te zien gelijk wel een heel druk bezochte.
Hoe laat begint zo'n dag eigenlijk en is het de bedoeling dat
we allemaal iets voor de lunch meenemen??
Hey ja, das wel handig om te weten want het is ook mijn eerste playday!
En Elise, ik kom waarschijnlijk wel, maar sowieso zonder paard.... mijn vader heeft het te druk om een hele dag aan paarden kwijt te zijn![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
We zijn er nog over aan het denken. Meestal begint een playday rond 10 uur en met mooi weer tot een uurtje of zes, zeven.
Ik denk omdat we met zoveel mensen zijn dat het wel leuk is om de lunch te regelen, dat wij hier broodjes enzo halen en ieder een kleine bijdrage doet. We kunnen ook gezamelijk naar 't Ossekopje, een café in het bos, om daar friet/een broodje te eten. Daar kunnen we de paarden aan bomen binden, er is nergens een speciale aanbindplaats.
een patatje gaat er best in hoor![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hoi AntiopeOorspronkelijk Geplaatst door Antiope
Lijkt me een leuk idee! Hoor wel hoe en wat tegen die tijd?
Groetjes Annet
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
Oorspronkelijk Geplaatst door Mister T
Dat is gesproken se !!![]()
Wij gaan nu zondag ook op 4x4 toer met onze Def met Landrover Adventure Club. Onze eerste keer, ben is benieuwd, leuk zal het in elk geval wel worden![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
hoi hoi, Ja zeker lijkt me leuk zo'n dag lekker gezellig. Alleen ben ik nog niet begonnen met NH en kan ik zowiezo niet rijden op mijn muilen. Heb ook geen auto die trailer kan trekken. Anders wil ik best rijden er kunnen ongeveer 3 mensen mee. Ik woon in utrecht. Lekker centraal. Kijk maar het aanbod staat als ik die dagen kan.
Ok, voor iedereen die meedoet:
Ons lijkt het leuk een simpele lunch te regelen (voor iedereen, ook kijkers natuurlijk!), gewoon broodjes, drinken enzo en dan laten we dat tussen de middag wel even door de aanhang brengen. Als iedereen daar dan een bijdrage aan levert dan is dat goedkoop en kunnen we zelf kijken waar we het opeten (ff een plekje zoeken om de paarden fatsoenlijk vast te binden)
Vind iedereen dat een goed plan?
Dan nog voor iedereen met paard: Dazen heb ik vandaag voor het eerst gesignaleerd, nu nog weinig maar ik vrees met grote vrees dat ze 18 juni toch echt tot kolonies vermenigvuldigd zijn
Wat ik vorig jaar deed en wat goed werkte: vliegendeken met of zonder hals tussen dekje en zadel en de rest vol spuiten met Atex-daas spray, niets anders want dat werkt écht niet. Even aan denken anders heeft je paard het echt ongemakkelijk!
Update:
Maaike met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Bikkel16 met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
*Sylvia* met paard
Mandy met paard
K-trien met paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Evenaar zonder paard
Nadia onder voorbehoud zonder paard, kan 3 mensen meenemen (regio Utrecht)
Ohw wat erug... nu heb ik een excus om naar de ruitershop te gaan
..... want ik heb geen vliegendekens voor de mannen....
![]()
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
Tis waarschijnlijk een stomme vraag, maar wat is een playday, en wat doen jullie dan allemaal?
groetjes
Hoi Elise ik vind het een prima plan lijkt me het makkelijkste ook!
@Jakary1511: Tijdens een playday komen mensen die aan Parelli doen of er in geïnteresseerd zijn samen, meestal ergens in een bos, om een dag gezellig te oefenen. In de ochtend doen we grondwerkoefeningen en 's middags maken we een buitenritje
Nieuwe lijst want er is nog een aanmelder:
Maaike met paard
Antiope met paard
Mirror met paard
Mister T met paard
Nacino met paard
Eveline met paard
*Sylvia* met paard
Mandy met paard
K-trien met paard
Alie zonder paard
Carla zonder paard
Fellor zonder paard
Evenaar zonder paard
Sanne2 zonder paard
Bladwijzers