-
Forum Meubilair
L1/L2 Natural Horsemanship zomerkampje op 9 en 10 juli
Jaa, de datum is bekend! Namelijk 9 en 10 juli, met eventueel 1 dag extra.
De cursus is geschikt voor mensen die al een tijdje met L1 bezig zijn. Je kunt in deze cursus alle opdrachten in L1 waar je misschien nog problemen mee hebt eindelijk goed afronden en een begin maken met Level 2.
De locatie is nog geheel vrij te bepalen. Liefst ergens in het midden van Nederland, maar indien op een andere plek genoeg mensen EN een mooie locatie te vinden zijn, kan dat natuurlijk ook!
Reageer hier ff als je zin hebt!
Kosten: 110 euro per dag (ex. stalling e.d.) of 270 euro voor een 3-daagse. Jeugd onder de 18 is goedkoper!
Minimaal 6, maximaal 8 deelnemers.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Actief Forumlid
Re: L1/L2 zomerkampje?
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Actief Forumlid
Ik wil ook graag meedoen! Liefst in het weekend
-
Forum Meubilair
Iemand een idee voor de locatie?
10% korting bij
-
Actief Forumlid
Moeilijke vraag, bij ons op stal gaat denk ik niet lukken. Maar ik zal het even navragen.
-
Actief Forumlid
Liefst ergens in België, maar dat zal niet gaan zeker? Ik zou namelijk graag meedoen met die trektocht van K-trien ook, maar dat vinden mijn ouders te ver (Schoten, Antwerpen). Maar ging je het niet vragen aan Barbara of ze in België kon?
xxx julie
-
Forum Meubilair
Ja, ik heb het gevraagd en ze zou ook best naar België willen komen hoor!
Moeten er wel 6 mensen bijeengebracht worden die allemaal ongeveer hetzelfde nivo zijn.
10% korting bij
-
Actief Forumlid
Ok ik zal het eens aan een paar mensen navragen, maar jij wist toch ook nog een aantal mensen, niet?
xxx julie
-
Actief Forumlid
Julie,
Nevele - Pulle (waar mijn tocht begint) is een uur rijden en Nevele - Bornem (waar de tocht eindigt) is een klein uurtje rijden (mét trailer dan nog he).... da's toch echt niet ver he
Je ouders nog niet kunnen overtuigen?
Ik ben bezig met een website voor Enter VVR, als hij af is, laat ik het hier ook zeker weten, moet je die ook maar eens laten zien aan je ouders
veel succes nog, Katrien
-
Actief Forumlid
-
Actief Forumlid
he julie! leuk dat je met kim bent gaan buitenrijden! Ben je enkel met touwhalster geweest?
Ik blijf verder voor je duimen!
groetjes, Katrien
-
Actief Forumlid
Ja met mijn hackamore, het ging super. Ik dacht altijd dat Shiva een enorm snelle galop en draf had, zei Kim toen: nee dat is echt een heel goeie galop en draf, wow
!
xxx julie
-
Actief Forumlid
wiehie, leuk julie!! dus... moet je zeker mee op trektocht
-
Actief Forumlid
-
Re: L1/L2 Natural Horsemanship zomerkampje op 9 en 10 juli
Hoi, ik ben al een klein poosje bezig met level 1 en ik zou dolgraag mee willen doen met een kamp. Ik lees hier dat er binnenkort een kamp komt waar ik wat niveau betreft eventueel aan mee zou kunnen doen, alleen willen jullie in belgie? Help, ik woon in groningen en mijn paard kan ik het niet aan doen om zo lang op de trailer te staan. Komt er binnenkort ook nog iets mijn kant op?? groetjes
Forum Rechten