Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: Boomloos zadel op verschillende paarden?

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Boomloos zadel op verschillende paarden?

Hallo allemaal,

Misschien een domme vraag, maar hoop toch dat iemand antwoord voor mij heeft.

Ik heb voor mijn Sunny een phantom (van Ghost) boomloos zadel aangeschaft. Vanmiddag afhalen bij het postkantoor (tja, 2 keer niet thuis bij pakketje afleveren )
    Nu gaat het weer veel beter met Wammes, en van de eigenaresse mag ik hem weer rijden. Alleen, het zadel wat zij nu heeft ligt voor hem wel goed, maar voor mij weer niet. Ik zou Wammes daarom graag ook met de phantom willen rijden, en nu vraag ik me eigenlijk af of dat "zomaar" kan, en of dat geen kwaad kan voor het zadel (en daarmee daarna dus voor het paard)

Alvast bedankt!
    Lacuna

Re: Boomloos zadel op verschillende paarden?

Hey,

Ik weet niet in hoeverre de Phantom de vorm van het paard aanneemt, dat zou je even na moeten vragen.

Als het zadel echt naar de vorm van het paard gaat staan dan zou ik het zadel niet wisselen. Het is namelijk nogal een verschil of een zadel op een shitlander ( ) op op een f(j)ord ligt.

Kan het geen kwaad voor het vormbehoud en pasvorm e.d. dan zou je het prima kunnen doen, wel even kijken of de Phantom goed op Wammes ligt (duhhh).

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Bladwijzers

Forum Rechten