Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Bekapper in NH?

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Re: Bekapper in NH?

Marco is uiteindelijk afgelopen donderdag gekomen. Bij beide voorhoeven (!!!!) heeft Kjart een dubbele zool ontwikkeld ten gevolge van een hoefzweer. Beide zweren waren allang leeg en Maco heeft een deel van de aan de oppervlakte liggende zool weggesneden zodat de dubbele zool (is onderste laag) wat meer vrij kwam. Kjart liep meteen fluitend weg. Waarschijnlijk zal uiteindelijk die dubbele zool helemaal bloot komen, maar zover was het nog niet. Verder vond hij het er erg mooi uit zien en snapt Marco nooit de adviezen van een ijzer er onder zetten. Nergens voor nodig! De tijd dat Kjart niet bereden is omdat hij toch wel pijn had, heeft ervoor gezorgd dat de hoefzweer leeg kon lopen. Tja... hij heeft waarschijnlijk wel veel pijn gehad, vooral omdat beide voorhoeven een zweer hadden. Hoe dat kan, is voor ons een grote vraag.

Op een gegeven moment gaat die dubbele zool vanzelf brokkelen. Je kan met je hoeven krabber gewoon over de zool krabben om oude zool eraf te schrapen.
    Zo gaan we nu ook verder, de dubbele zool zal er vanzelf steeds afbrokkelen. Gelukkig voor Kjart is met hulp van Marco nu de ergste druk er af.

Dank voor alle tips hier! Maar voor ons is toch maar weer duidelijk geworden (door het advies van een ander bekapper) dat we bij Marco zweren!
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nienie
    Dank voor alle tips hier! Maar voor ons is toch maar weer duidelijk geworden (door het advies van een ander bekapper) dat we bij Marco zweren!
    Leuke woordspeling, bij Marco zweren !!

Ik heb net Irma gemaild hoe het nu met Kjart is, maar nu ben ik weer bij.

Groetjes Marlies

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Firsty
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nienie
    Leuke woordspeling, bij Marco zweren !!
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten